אושי אושי באפליקציית Poalim Wonder

אושי אושי באפליקציית Poalim Wonder

שובר בשווי 100 ש"ח תמורת 35 נקודות + 60 ש"ח

 
אושי אושי

על ההטבה

שובר להזמנת משלוח או T.A באושי אושי - רשת בפריסה ארצית

  • השובר זמין לרכישה עד 31/12/2022 או עד גמר המלאי, לפי המוקדם מביניהם.

  • הזמנה טלפונית בלבד (יש להתעדכן בשעות פעילות הסניף). טלפון להזמנות: 1-700-70-80-23 או 6054*

  • השובר לא כולל דמי משלוח.

  • בסניף הקריות - משלוח לאזורי החלוקה של הסניף בלבד. בסניף פ"ת - בהתקשרות לסניף לביצוע ההזמנה, תקבלו מספר אליו יש לשלוח הודעת SMS עם פרטי ההזמנה + קוד הקופון (במקרים בהם יהיה צורך בתוספת תשלום, נציג מהסניף יצור עימכם קשר).

  • התפריט עשוי להשתנות בהתאם למלאי הקיים בסניף.

  • יש למלא את מלוא סכום השובר ברכישה אחת, לא יינתן זיכוי ו/או החזר כספי על שבור שלא נוצל במלואו.

  • בית העסק נגיש לבעלי מוגבלויות.

  • התמונה להמחשה בלבד.

  • יש להשתמש בכרטיס אשראי בנקאי של בנק הפועלים בלבד בכדי לרכוש את השובר.

  • המוצרים/השירותים באחריות בית העסק בלבד.

  • לקוח (לפי ת.ז) יכול לרכוש עד 2 שוברים לחודש קלנדרי.

חשוב לדעת

לאחר פקיעת תוקף מימוש השובר לא ניתן יהיה לקבל החזר כספי ו/או פיצוי כלשהו אלא בהתאם להוראות תקנון תכנית Poalim Wonder ומדיניות הביטולים. קוד השובר ומספר ההזמנה יופיעו באפליקציית Poalim Wonder במסך 'ההטבות שלי'. אישור ההזמנה יישלח בהודעת SMS למספר הטלפון הנייד ו/או לכתובת המייל כפי שהוגדרו על ידי הלקוח. כל שינוי, החלפה או תוספת כרוך בתשלום עפ"י מחירון בית העסק. אין כפל מבצעים והנחות, אלא אם כן צוין אחרת ב"עוד על ההטבה". מלאי מינימלי: 100 שוברים. רכישת השובר כפופה לגמר המלאי ולתקנון תוכנית Poalim Wonder. תשומת ליבך למועד מימוש ההטבה. הבנק/בית העסק רשאים להפסיק את הצעת השובר בכל עת וללא הודעה מראש. תכנית Poalim Wonder מופעלת על ידי חברת היי ביז בע"מ. בכפוף לתקנון התכנית Poalim Wonder. ט.ל.ח. שם בית העסק: ספאניש בורגר בר בע"מ, ח.פ: 513734178, משה בקר 9, ראשון לציון

מדיניות ביטול עסקה

ביטול העסקה יהיה בכפוף לחוק הגנת הצרכן, כל עוד היא לא מומשה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה או מיום קבלת אישור ההזמנה - לפי המאוחר מבניהם, ובתנאי שהביטול ייעשה עד למועד שבו ניתן לממש את ההטבה. זאת בכפוף לתשלום דמי ביטול כחוק. דמי הביטול ייגבו רק עבור ההטבות שנרכשו בכרטיס אשראי. אם ההטבות שבוטלו נרכשו בנקודות, הן יוחזרו לחשבון הנקודות של הלקוח

איך זה עובד?

  1. מורידים את האפליקציה לנייד

  2. לוחצים באפליקציה על כפתור "אני רוצה את ההטבה הזאת"

  3. בוחרים כמה שוברים להזמין ומאשרים את פרטי ההזמנה

  4. אישור הזמנה יישלח בהודעת SMS למספר הטלפון הנייד ולכתובת המייל כפי שהוגדרו על ידי הלקוח

  5. קוד השובר ומספר ההזמנה יופיעו במסך "ההטבות שלי" באפליקציה