פניות הציבור

בנק הפועלים מייחס חשיבות עליונה לשביעות הרצון שלך ומעמיד לרשותך
את הצוות המסור של פניות הציבור לטיפול בפניות.

אם אינך שבע/ת רצון מתשובה שקיבלת מהנהלת הסניף או במוקדי השירות השונים -
הנך מוזמן/ת לפנות אלינו ואנו נבדוק את פנייתך באופן מקיף ונשיב לך בהקדם האפשרי (משך זמן מירבי הוא 45 ימים לפי הוראת בנק ישראל)
יש לך חשבון פרטי בבנק הפועלים?

אנו מציעים לך לפנות אלינו מתוך חשבונך.
כך תוכל לקבל מענה באתר ולעקוב אחר סטטוס הטיפול.
להגשת פנייה יש להיכנס לחשבונך > שירות ותמיכה > פניות הציבור

עד 1,000 תווים
טופס זה נועד להגשת פניות, אם ברצונך לבצע פעולות בחשבון/לשלוח הודעה לבנקאים בסניף, באפשרותך לפנות לפועלים בטלפון 2407* או ישירות לסניף.
ניתן להעלות מספר קבצים
מוגבל ל 4 MB
סוגים מותרים: pdf, doc, docx, xls, xlsx, jpeg, jpg, png
4 MB limit per form.
פניות הציבור

חשוב לדעת

  • באמצעות הקשה על כפתור 'שליחה' הנך מאשר/ת כי קראת ואת/ה מסכים/ה למדיניות הפרטיות של הבנק, לרבות כי המידע שתזין בטופס זה נמסר על ידך מרצונך החופשי, כי המידע ישמש לצורך טיפול בפנייתך ו/או מטרות אחרות המפורטות במדיניות הפרטיות וכי אנו עשויים לשמור את המידע במאגרי המידע של הבנק ולהצליב אותו עם כל מידע אחר על אודותיך אשר מצוי בידינו.