הסדרי הנגישות ללקוחות עם מוגבלות

נגישות לאנשים עם מוגבלות


בנק הפועלים רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה  עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלו.

במסגרת חובה זו הבנק פועל לממש את הזכות הבסיסית של כל לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

המרכז לבנקאות חברתית בחטיבת מחזיקי ענין, מקדם יזמות ושותפויות להובלת אימפקט חברתי עסקי, תוך התמקדות בהובלת מהלכים ארציים בתחום קידום הנגישות והעצמת אנשים עם מוגבלות, הכוללים בין השאר פיתוח מעטפת שירותים מותאמים במטרה לספק מענה לאתגרים ולצרכים הייחודיים שניצבים בפני אוכלוסייה זו.
 

יצירת קשר

יש לכם הצעה לשיפור? מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות הנגישות בבנק הפועלים? אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם מנהלת תחום הנגישות בבנק הפועלים:

רכזת תחום נגישות  - מריאנה מועלם
מייל: mailbox.negishut@poalim.co.il

אנא ציינו בפנייתכם את כל המידע הרלוונטי על מנת שנוכל להעניק מענה מהיר ויעיל: 
פרטי יצירת קשר, הסניף בו מתנהל חשבונכם והשירות הרלוונטי. 
פנייתכם תיענה תוך 2 ימי עסקים.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו גם בערוצים הבאים. מומלץ לציין שהפנייה היא בנושא נגישות:
  • פועלים בטלפון  *2407 או 03-6532407
    בימים א׳-ה׳ 19:00-08:00 ובימי ו׳ וערבי חג 14:00-08:00
  • אפליקציית בנק הפועלים
  • מייל – השירות במייל מתאפשר לאחר הזדהות הלקוח באתר, באזור הפרטי בלבד
  • שירות בפקס ניתן ישירות מול הסניפים – יש לציין בגוף הפנייה באיזה ערוץ תרצו שנחזור אליכם עם תשובה
  • שימוש בשירות כפוף לחתימה על הסכם קבלת הוראות בפקס אצל הבנקאי בסניף
  • פנייה ישירה לכל אחד מסניפי הבנק
  • צור קשר באתר הבנק
  • דף הפייסבוק של בנק הפועלים
  • פניות הציבור
  • מסנג'ר בדף הפייסבוק