הסדרי הנגישות ללקוחות עם מוגבלות

הסדרי הנגישות ללקוחות עם מוגבלות

בנק הפועלים רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלו.

במסגרת חובה זו הבנק פועל לממש את הזכות הבסיסית של כל לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

גם בימים אלו אנו ממשיכים לתת שרות מותאם לכלל לקוחותינו בסניפים הפתוחים לקהל במכונות לשרות עצמי, בשרות טלפוני בפועלים בטלפון ובכתב באמצעות הפקס ובשרות מייל לפקס.

המרכז לבנקאות חברתית בחטיבת מחזיקי ענין, מקדם יזמות ושותפויות להובלת אימפקט חברתי עסקי, תוך התמקדות בהובלת מהלכים ארציים בתחום קידום הנגישות והעצמת אנשים עם מוגבלות, הכוללים בין השאר פיתוח מעטפת שירותים מותאמים במטרה לספק מענה לאתגרים ולצרכים הייחודיים שניצבים בפני אוכלוסייה זו.

יצירת קשר

יש לכם הצעה לשיפור? מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות הנגישות בבנק הפועלים? אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם מנהלת תחום הנגישות בבנק הפועלים:

רכזת תחום נגישות  - מריאנה מועלם
מייל: mailbox.negishut@poalim.co.il >> בפנייה דרך מחשב יש להעתיק כתובת זו לדוא"ל בו אתם משתמשים

אנא ציינו בפנייתכם את כל המידע הרלוונטי על מנת שנוכל להעניק מענה מהיר ויעיל: 
פרטי יצירת קשר, הסניף בו מתנהל חשבונכם והשירות הרלוונטי. 
פנייתכם תיענה תוך 2 ימי עסקים.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו גם בערוצים הבאים. מומלץ לציין שהפנייה היא בנושא נגישות:

חשוב לדעת

הבנק עושה מאמצים כי המידע המופיע בדף זה יהיה מעודכן ומהימן. ככל שנמצא פער כלשהו, ניתן לפנות אלינו לתיבת דואר נגישות של הבנק – mailbox.negishut@poalim.co.il