נגישות ושירות בסניפים

הסניפים שלנו נגישים

כל סניפי הבנק עברו תהליך הנגשה אשר לווה על ידי מורשי נגישות מוסמכים ונעשה בהתאם לדרישות החוק בנושא הנגישות.


התאמות הנגישות בסניפים כוללות:

  • חניית נכים – חניות הנכים מסומנות באחריות הרשות המקומית או בעלי הבניין. הבנק עושה מאמץ שאלה תהיינה זמינות בקרבת פתח הסניף.
  • כניסה לסניף  -  כניסה מונגשת עם מדבקות אזהרה ופתח דלת רחב.
  • מעברים  נגישים – מעברים רחבים וללא מכשולים.
  • מעלונים או מעליות - קיימים במקרה הצורך.
  • אזור המתנה נגיש  - הכולל מקום לכיסא גלגלים, מקום לחיית שירות וכלב נחייה וריהוט נגיש.
  • שירותי נכים נגישים.
  • עמדות שירות נגישות בכל סוג שירות – שולחן מותאם לכיסא גלגלים וכיסא נגיש עם ידיות אחיזה.
  • שילוט נגיש – שילוט הכוונה, מידע ואזהרה בהתאם לצורך.
  • בנקטים ומכשירי המידע נגישים לאנשים עם מוגבלות בראיה ולאנשים עם מוגבלות פיסית.
  • מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה ללקוחות עם מוגבלות בשמיעה הנעזרים במכשיר שמיעה עם מצב T   - נמצאת בעמדת שירות אחת מכל סוג שירות.
  • מערכות הכוונה קולית  - Step Hear יחידות התמצאות והכוונה קוליות ללקוחות עם לקות ראייה. המערכת ממוקמת בכניסה לסניף ומכילה מידע מוקלט אודות הסניף והכוונה למכשירים אוטומטיים. המערכת מופעלת על ידי אפליקציה ייעודית.
  • מערכת שירות נגיש  - Call Hear מערכת המאפשרת לאדם עם מוגבלות לקרוא לבנקאי לקבלת עזרה. ממוקמת בכניסה לסניף 


מחפשים סניף או בנקט נגישים?

היכנסו למערכת חיפוש הסניפים, ותוכלו לקבל פרטים על כתובות סניפי הבנק, ימי ושעות פעילותם וסוגי השירות הניתנים בכל סניף.

הבנק רואה חשיבות רבה בכך שהשירות בסניפים יהיה נגיש, אדיב ומקצועי. 
לצורך כך עובדי הסניפים עברו הדרכה מקצועית וחווייתית שבמהלכה הכירו את סוגי המוגבלות השונים, העמיקו בנושא הנגישות ותרגלו דרכים לתקשר בגובה העיניים ולספק שירות נגיש ללקוחות  עם מוגבלות.


ההיבטים בהם נציגי השירות הבנקאיים שלנו ישמחו לסייע לכם:

  • ליווי והכוונה לעמדת השירות המבוקשת על ידכם.
  • הזזת ריהוט בכניסה לעמדות השירות.
  • הקראת מסמכים, טפסים, דואר ומידע אחר - במקרים בהם ללקוח אין אפשרות לקרוא את מכתבי הבנק או כל חומר אחר מהבנק.
    כשמדובר במסמך של עד 3 עמודים ניתן לבקש מהבנקאי הקראה מיידית.
    מעבר לכך, תוכלו לפנות לסניף בו מתנהל חשבונכם או לבנקאי 'פועלים בטלפון׳ ולבקש שיקריאו לכם את הדואר / החומר  שקיבלתם מהבנק.
  • סיוע בתפעול מכשירים אוטומטיים – לבקשת לקוח עם מוגבלות.
  • אישור כניסה עם חיות שירות – לבקשת לקוח עם מוגבלות ובעת הצגת תעודה מתאימה.
  • הסתייעות במלווה
  • פטור מתור – בעת הצגת תעודה מתאימה.
  • כתיבה על נייר – ללקוחות עם מוגבלות שמיעה.