נגישות השירות בטלפון וחלופות ליצירת קשר

נגישות השירות בטלפון וחלופות ליצירת קשר

מוקד 'פועלים בטלפון'

מוקד ׳פועלים בטלפון׳, המוקד לשירות טלפוני של בנק הפועלים, זמין ונגיש לכלל לקוחות הבנק, לרבות לאנשים עם מוגבלות המקבלים עדיפות בתור למענה ע״י הבנקאים לאחר הצגה חד פעמית של תעודת נכה בסניף.


הבנקאים במוקדים הטלפונים עברו הכשרה למתן שירות נגיש בטלפון וכן בערוצים נוספים במידת הצורך.
  • שירות בנקאי ׳פועלים בטלפון׳ – 2407*
    לשעות פעילות המוקד   
  • מוקד שירות יעודי ללקוחות ותיקים ולקוחות עם מוגבלות (שדווחה ועודכנה במערכות הבנק) - 2403* 
  • שירות מענה קולי –
    זמין בכל שעות היממה וניתן בשפה פשוטה, בקצב דיבור איטי וללא מוסיקת רקע.
    לקבלת מידע וביצוע פעולות בנקאיות בחשבון חייגו 2407*
  • VOICE פועלים -
    מתקשרים ל'פועלים בטלפון', יוצרים חתימה קולית בעזרת הבנקאי, ובפעם הבאה – נכנסים לחשבון באמצעות הקול, בלי להקיש קוד סודי.
  • תמיכה לאינטרנט ולסלולר – 2409*  
    לשעות פעילות התמיכה

 

חלופות ליצירת קשר בטלפון

  • פניות כתובות באמצעות שירות "כתוב לבנקאי" הנמצא באתר ובאפליקציית הבנק. ניתן לכתוב או לצרף קובץ (לאחר ההזדהות בקוד משתמש וסיסמה)
  • מסנג'ר בדף הפייסבוק
  • לקוחות עם מוגבלות רשאים להמשיך ולהשתמש בשירותי פקס ו-fax2mail