5 דברים שכדאי לקחת בחשבון כשמקימים אתר לעסק
5 דברים שכדאי לקחת בחשבון כשמקימים אתר לעסק
5 דברים שכדאי לקחת בחשבון כשמקימים אתר לעסק


מי שלא השכיל להכין פלטפורמה דיגיטלית לעסק שלו לפני המשבר, נוכח לדעת שהוא עלול להיוותר מאחור. הדבר נכון כמעט לכל סוגי המוצרים והשירותים, החל ממאפים ומשקאות ועד חומרי יצירה, פריטי אופנה וגם למי שמעבירים שיעורים פרטיים בנגינה או ייעוץ אישי במגוון תחומים. בנק הפועלים, המעוניין לתמוך בלקוחותיו, חבר לחברות מובילות כגון Google ,Wix ,Fiverr ,Easy ו Gett Delivery, מציעים לכם בימים אלה מגוון פתרונות לקידום העסק בתקופה מורכבת זו.


אתר אינטרנט יכול לשמש כבמה תדמיתית עבור העסק, להציג מידע רלוונטי ומכירתי ללקוחות והוא יכול להיות גם חנות מקוונת הזמינה ללקוחות בכל זמן ובכל מקום.
אם עדיין אין לכם אתר ואתם מעוניינים לקדם את העסק לשלב הבא, כדאי שתכירו 5 טיפים שיעזרו לכם להקים אתר עסקי. 
1
צרו אתר המתאים לעסק שלכם
חשוב שאפיון האתר והנראות הכללית שלו יתאימו לתחום שאליו העסק שלכם משתייך, על מנת שתוכלו להציג את המוצר או השירות בצורה הטובה ביותר. עיצוב האתר הוא חלק מחוויית הלקוח, ולכן חשוב לתת את הדעת לרושם שנוצר בעיני הלקוח כשהוא נכנס לאתר ולשאלה האם דרך הצגת הדברים מתאימה לעסק שלכם. היות שזוהי החלטה לא פשוטה, אפשר להיעזר בפלטפורמה לבניית אתרים כמו Wix, המציעה מאות תבניות עיצוב לפי תחומים: מזון, קוסמטיקה, אלקטרוניקה ועוד.
2
השקיעו מחשבה באופן הניווט באתר
חשוב שהלקוח ימצא בקלות ובמהירות את מה שהוא מחפש. הניווט באתר צריך להיות ברור ולאפשר ללקוח למצוא מידע בפשטות, בעזרת כלי ניווט כמו קטגוריות ותפריטים.
מומלץ להוסיף תיבת חיפוש שבה הלקוח יכול להקליד בדיוק את מה שהוא מחפש.
3
שימו לב גם לטקסטים ולא רק לתמונות
כשאתם כותבים על העסק או על המוצר שלכם, תנסו לחשוב על הלקוחות שלכם ולכתוב באופן שידבר אליהם ויתאים להם. בטקסט שמתאר את המוצר, הקפידו לשלב פרטים חשובים, כמו איך המוצר יעזור ללקוח ובאילו מצבים אפשר או כדאי להשתמש בו. מומלץ להדגיש את הייחודיות של המוצר. כתבו על נקודות החוזק שלו וכיצד הן יכולות לתרום ללקוח. אחרי שסיימתם לכתוב את התוכן באתר, מומלץ מאד לשלוח לעריכת תוכן, או לפחות לבקש מחבר\ה לעבור עליו. כך תוכלו לוודא שאין שגיאות כתיב שחמקו מכם, דבר שהוא גרוע מבחינת בניית אמון עם המבקרים באתר וגם פוגע בדירוגים שגוגל נותן לאתר או חנות שלך.
4
בראש האתר מתנוסס הלוגו!
הוא אולי קטן ונמצא אי שם בקצה האתר, אבל הלוגו הוא חלק משמעותי מזהות המותג והעסק, ולכן הוא גם חלק חשוב מהאתר. אם לעסק שלך עדיין אין לוגו, כמובן שניתן לפנות למעצב פרטי, אך יש גם כלים דיגיטליים חכמים בעזרתם ניתן ליצור לוגו לבד. לדוגמה, ב-Wix ניתן ליצור לוגו בעזרת כלי פשוט שנקרא: Wix Logo Maker
5
תדאגו שמי שמחפש, ימצא אתכם!
אחרי שהוקם אתר לעסק, צריך לוודא שגולשים ימצאו אותו כשהם עורכים חיפוש בגוגל.
הדרך לעשות זאת מוכרת בשם SEO, והכוונה היא למגוון פעולות שמקדמות את האתר בצורה אורגנית (ללא מימון) במנוע החיפוש. מומלץ לחקור מילות מפתח כדי למצוא מונחי חיפוש מובילים המשמשים את קהל היעד שלכם. מילות מפתח אלה יעזרו לכם לוודא שהתיאורים של המוצרים בעמוד ידידותיים לקידום אתרים. עומדים לרשותכם כלים כמו Google Trends וPredictive text in search והאשף של Wix.
אם אתם מעוניינים לבנות אתר עבור העסק שלכם, לבנק הפועלים ול-Wix יש הטבה מיוחדת עבור לקוחות הבנק, בכפוף לתקנון.
לצפייה בהטבה >> לחצו כאן