טעויות נפוצות בכניסה לחשבון

טעויות נפוצות בכניסה לחשבון

כניסה לאתר הבנק

כדי להיכנס לחשבונכם עליכם להקליד את הנתונים הבאים:

  • קוד המשתמש - מורכב מאותיות לועזיות וספרות, ואורכו בין 6 ל- 14 תווים (אם החלפתם בעבר את קוד המשתמש, יש להקליד את הקוד האחרון שבחרתם).
  • סיסמה - מורכבת מספרות ואותיות באנגלית, ואורכה בין 8 ל- 14 תווים. יש משמעות לגודל האותיות בכניסה (אם ניסיתם אותיות גדולות באנגלית, נסו כעת אותיות קטנות ולהיפך).
 לאחר הקלדת הנתונים יש ללחוץ על כפתור "כניסה"

בעיות בכניסה לחשבון? הנה כמה פתרונות בשבילכם

סיסמה ראשונית - הסיסמה שהתקבלה בעת ההצטרפות לשירות, ותוקפה 14 יום בלבד. לאחר כניסתכם הראשונה לחשבון תתבקשו להחליפה בסיסמה קבועה.
 
סיסמה קבועה - סיסמה אישית וקבועה שהגדרתם, בת 8-14 תווים, המשלבת אותיות באנגלית וספרות. סיסמה זו תקפה ל- 365 יום. לאחר תקופה זו יפוג תוקפה ותתבקשו להחליפה בסיסמה קבועה חדשה בעת כניסתכם לחשבון (לאחר הקלדת פרטי הזיהוי). לא תהיה אפשרות להיכנס לחשבון עד שהסיסמה תוחלף. 
אם לא תתבצע כניסה לחשבונכם במשך 180 יום רצופים ויותר - תיחסם סיסמתכם לשירות.
אם ברצונכם לשוב ולהיכנס לחשבון - עליכם להנפיק סיסמה חדשה
ניתן להנפיק סיסמה חדשה באמצעות מכשיר בנקט של הבנק ובאמצעות פועלים בטלפון עם קוד סודי.
בעת הצורך, תוכלו להנפיק סיסמה חדשה לדיגיטל בכל אחד מערוצי הבנק: באתר הבנק, ב'פועלים בטלפון' (לבעלי קוד סודי קבוע לשירות הטלפוני), במכשירי הבנקט ובסניפים
 
באמצעות האתר:
בדף הכניסה לחשבון (פינה שמאלית עליונה) יש ללחוץ על הקישור "שכחת סיסמתך?" המופיע בחלקו התחתון של אזור הקלדת הפרטים. במסך שיופיע בפניכם תתבקשו להזין את הפרטים המבוקשים להנפקת הסיסמה.
 
דרך מוקד "פועלים בטלפון" במספר 2409* או דרך המענה הקולי 2409*
 
במכשירי הבנקט של בנק הפועלים.
 
בסניפי הבנק: הבנקאי בסניף ישמח להנפיק עבורכם סיסמה, אם אין ברשותכם כרטיס בנקאי בעל קוד סודי. 
באפשרותכם לשחזרו באחת מהדרכים הבאות:
  • באתר (אם אתם זוכרים את הסיסמה שלכם)
  • בכל אחד מסניפי בנק הפועלים
  • ב'פועלים בטלפון' - 2407* (לבעלי קוד סודי קבוע לשירות הטלפוני)