אמנת השירות
של פניות הציבור
אמנת השירות
של פניות הציבור
אנו מייחסים חשיבות עליונה לשביעות הרצון שלך ומעמידים לרשותך את הצוות המסור של פניות הציבור לטיפול בפניות. פניות שמתקבלות אצלנו הן הזדמנות עבורנו ללמוד, להעמיק את הקשר איתך, לשפר את החוויה שלך בבנק הפועלים ולתקן ליקויים.
בפניות הציבור פועלים מתוך הערכים הבאים:
מקצועיות
מעמידים לרשותך צוות מיומן מקצועי עם תודעת שירות גבוה, במטרה לבדוק את הפניה באופן יעיל מקיף ואיכותי .
אחריות ויושרה
פועלים באובייקטיביות וללא משוא פנים תוך הקפדה על ראיית רוחב ואיזון, על יסוד שיקולים ענייניים, מקצועיים, חוקיים ואתיים.
הוגנות ושקיפות
בודקים את פנייתך באופן הוגן, יעיל ומהיר מתוך רצון להצדיק את האימון שלך בבנק. אנו ניידע אותך על קבלת הפניה בסמוך לקבלתה ונשיב לך תוך זמן סביר (משך הזמן לא יעלה על 45 ימים מקבלת הפנייה. אם הבירור ידרוש זמן נוסף וחריג, נעדכן אותך על כך)
אמפתיה
פועלים מתוך רגישות ואמפתיה לציפיות ולצרכים שלך, בהתאם לערכי הבנק ודרישות החוק.
ניתן ליצור אתנו קשר בטלפון 03-5673697 ונשמח לעמוד לשירותך.
שעות הפעילות: 08:30-15:00
לתשומת לבך: היחידה אינה מטפלת בבקשות לביצוע פעולות או לקבלת מידע אודות החשבון.
לשם כך, ניתן לפנות ל"פועלים בטלפון" 2407* או באמצעות התכתבות עם בנקאי באתר או באפליקציה.
ריכזנו עבורכם מגוון ערוצי קשר ישירים, לקבלת מענה בנושאים שונים:






אנו לשירותך בטלפון 03-5673697, בימי ראשון עד חמישי בין השעות 08:30-15:00.
ניתן להגיש תלונה בערוצים הבאים:
-
בפקס: 03-7136146
-
בדואר ישראל: בנק הפועלים, שדרות רוטשילד 50, תל אביב 6688314