ראש החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים: "אנחנו לא מחייבים את הלקוחות לבחור בין אנושי לטכנולוגי, אלא מספקים להם שילוב נכון של שניהם"

סניף אישי בתוך האפליקציה, טיפים דיגיטליים המותאמים לצרכי הלקוח והדרכה אישית על אייפד: בנק הפועלים משיק סדרת חידושים שמחברים בין שירות בנקאי אישי לבין טכנולוגיה מתקדמת ואנושית יותר
רונן שטיין ראש החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים: "האתגר שלנו הוא לתת את השירות המתאים ביותר ללקוחות, ולאפשר להם לקבל את המוצרים והשירותים המתאימים בדיוק עבורם  בערוצים המועדפים עליהם".


סניף אישי בתוך האפליקציה, טיפים דיגיטליים המותאמים אישית לפעולות ולצרכים של הלקוח ודיילים בסניפים שידריכו אותו על אייפד, איך נכון להשתמש בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר: בנק הפועלים משיק סדרת חידושים טכנולוגיים עבור לקוחותיו, כשלב נוסף במסגרת אסטרטגיית "בנקאות אנושית, אישית וטכנולוגית".

 

סדרת החידושים כוללת שילוב של שני מהלכים מרכזיים: חיבור בין האפליקציה הבנקאית  בסמארטפון לבנקאים בסניפים, והעצמה דיגיטלית של הלקוחות, באמצעות בנקאים מיומנים שעברו הכשרה ייחודית וצוידו באייפדים מתקדמים, אשר ישדרגו משמעותית את חווית השירות בסניף.

 

"המוצרים והשירותים החדשים עליהם אנחנו מכריזים היום מהווים שלב נוסף ביישום אסטרטגיית השירות שלנו", אמר ראש החטיבה הקמעונאית והמשנה למנכ"ל בנק הפועלים, רונן שטיין, "בשיחות השוטפות שאנחנו מנהלים עם לקוחותינו אנחנו מבינים שחלקם תופסים את הטכנולוגיה כמאיימת, כמייצרת ריחוק רגשי והיעדר יחס אישי. זה בדיוק האתגר שעמד לפנינו - איך לפתח ולשלב בצורה אופטימלית את כל היכולות והכלים על מנת לאפשר לכל הלקוחות שלנו לקבל  את השירות הטוב ביותר, באופן שיאפשר להם ליהנות גם מכלים טכנולוגיים מתקדמים המספקים עצמאות ונוחות, תוך מתן דגש על נראות ותחושה אנושית וטבעית יותר, וגם ממגע אישי ויכולת מקצועית של בנקאי שמכיר אותך. שילוב זה הוא שמייצר את השירות הבנקאי המעולה שאנחנו תמיד שואפים לתת ללקוחותינו. אנחנו לא מחייבים אותם לבחור בין האישי והטכנולוגי, אנחנו מאמינים שאפשר לתת להם יותר -  גם אנושי גם אישי וגם טכנולוגי".

 

בנק הפועלים מוביל את המערכת הבנקאית בפעילות הלקוחות בערוצים דיגיטליים. לבנק יש כ-1.8 מיליון לקוחות הנעזרים בערוצים אלה, מתוכם כ-700 אלף לקוחות באפליקציות המתקדמות של הבנק. חלקם הגדול מנהלים באמצעות הסמארטפון את כל פעולותיהם הבנקאיות.

 

אלה הם השירותים והכלים החדשים שמשיק בנק הפועלים ללקוחותיו:

 

הסניף האישי שלך, מעכשיו גם באפליקציה
באפליקציית ניהול החשבון של בנק הפועלים יוקדש אזור שלם לסניף האישי של הלקוח, שיכלול מספר חידושים:
ניתן לראות את הבנקאי האישי שלך: לקוחות המקבלים שירות מבנקאי אישי בסניף, יוכלו לראות את תמונתו באפליקציית ניהול החשבון – מהלך שישלב עבור הלקוח בין המרחב האנושי והאישי לבין המרחב הדיגיטלי.
קבלת טיפים מותאמים אישית: בעת ביצוע פעולות שונות, יוכלו הלקוחות לקבל באזור האישי, הודעות וטיפים להתנהלות פיננסית נכונה, עדכונים רלוונטיים של מידע על החשבון ומידע על שירותים שחוסכים כסף – המותאמים למאפייני הפעילות והצרכים שלהם.
בנוסף, אזור הסניף באפליקציה יכלול מגוון כלים שיאפשרו ללקוח, בנגיעה אחת, להגיע לכל מידע או פעולה שירצה לבצע בחשבונו באמצעות מנוע חיפוש מתקדם, אפשרות ליצירת קשר, ניווט לסניף, הזמנת תור לבנקאי מהסמארטפון, מידע על שעות פעילות ועוד.

 

הבנקאים ידריכו אותך באייפד
מהלך ההעצמה הדיגיטלית בסניפים כולל שדרוג תשתיות טכנולוגיות, כולל אלה שעומדות לרשות הבנקאים, על מנת לאפשר שימוש בפלטפורמות מתקדמות באמצעותן יוכלו לתת ערך מוסף גבוה ללקוחות. כאשר בשילוב עם זיהוי רגעי חיים משמעותיים אצל הלקוחות והצעות ערך מבוססות מידע, יאפשרו מתן שירות אישי, המותאם לצרכי הלקוח ומעניק לו ערך אמיתי. הבנקאים בסניפי הבנק מצויידים באייפדים מתקדמים, עליהם ידגימו ללקוחות כיצד ניתן לבצע פעולות בנקאיות באתר הבנק ובמגוון האפליקציות שהוא מעמיד לרשותם. כל סניפי בנק הפועלים ישולבו בתהליך ההעצמה הדיגיטלית, וכל בנקאי בסניפים יצויד באייפד לצורך זה.
המהלך נועד לסייע ללקוחות להשתמש בערוצים הישירים כדי לקבל שירות מהיר, יעיל ונוח בזמן ובמקום המתאימים להם, ולשלוט טוב יותר בהתנהלותם הפיננסית. במקביל, הוא יאפשר לבנקאים בסניפים להפנות תשומת לב ולהקדיש זמן רב יותר לפעולות בנקאיות מורכבות , כמו ייעוץ פיננסי, ייעוץ פנסיוני, ייעוץ עסקי ותכנון פיננסי למשקי בית.

 


 

WPS2, render time:3022 mSec