צור קשר
* מומלץ לקבוע פגישה מראש לפני ההגעה לסניף
הטבה ייחודית במשכנתא ללקוחות בנק הפועלים
     
 
שאלות על המשכנתא שלכם?
חייגו: 2401* - מוקד ''משכן שירות''
 

יש לכם משכנתא בבנק הפועלים?

"משכן - שירות" - מוקד השירות הטלפוני ללקוחות בעלי משכנתא בבנק הפועלים, מזמין אתכם ליצור קשר בטלפון 2401* (6532401 – 03).

 

מענה קולי למשכן שירות -2401*

השירות ניתן לבעלי משכנתא בבנק שהנם בעלי חשבון בבנק הפועלים ובעלי קוד סודי לפועלים בטלפון- המענה הקולי זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

המענה  הקולי מעניק מידע מקיף על:

  • יתרת המשכנתא (נכונה ליום עסקים קודם ואינה מהווה יתרה לסילוק)

  • סכום תשלום חודשי

  • פירוט הלוואות

  • סכום תשלום עבור ביטוח למבוטחים בפוליסה הקולקטיבית

  • סכום יתרת חוב פיגורים

  • מאפייני ההלוואה: סכום מקורי, אחוז ריבית, סוג ריבית, תשלום חודשי, יתרה, תאריך סיום משוער

 

מענה אנושי על ידי בנקאי "משכן שירות"
מענה לכל שאלה המתעוררת במהלך חיי ההלוואה, מרגע קבלת כספי המשכנתא.

הנושאים העיקריים המטופלים במוקד:

  • בקשות מידע: יתרת הלוואה, נתונים על לוח הסילוקין, מועדי חיוב ריבית;

  • בקשה לצילום מסמכים, בקשה להנפקת כרטיס לקבלת מידע בעדכני הבנק;

  • בקשה לשינוי בתנאי ההלוואה;

  • בקשות לשינוי נתונים: החלפת כתובת דואר, שינוי חשבון לחיוב וכדו';

  • מידע על פירעון מוקדם חלקי / מלא של ההלוואה;

  • הצטרפות לביטוח נכס ו/או ביטוח חיים;

  • בירורים הקשורים לביטוח הקיים (מבנה וחיים);

  • מידע בנושא תביעות ביטוח;

  • בקשה לשחרור שיעבוד של הנכס;

  • הנפקת שטרי משכנתא לצורך רישום בלשכת המקרקעין (טאבו);

  • הסדרי תשלום של הלוואות בפיגור.

 

משך הטיפול בכל פנייה משתנה בהתאם לסוג הבקשה - חלק מן הפניות נענות מיידית במעמד השיחה וחלקן במועד מאוחר יותר.


מוקד "משכן - שירות" פועל בימים:
א'-ה': 19:00-08:00

ו': 14:00-08:00 

 

 

 

 


 

WPS2