צור קשר
* מומלץ לקבוע פגישה מראש לפני ההגעה לסניף
הטבה ייחודית במשכנתא ללקוחות בנק הפועלים
     
 
שאלות על המשכנתא שלכם?
חייגו: 2401* - מוקד ''משכן שירות''
 

יש לכם משכנתא בבנק הפועלים?

"משכן - שירות" - מוקד השירות הטלפוני ללקוחות בעלי משכנתא בבנק הפועלים, מזמין אתכם ליצור קשר בטלפון 2401* (6532401 – 03).

 

מענה קולי למשכן שירות -2401*

השירות ניתן לבעלי משכנתא בבנק שהנם בעלי חשבון בבנק הפועלים ובעלי קוד סודי לפועלים בטלפון - המענה הקולי זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

את הקוד הסודי ניתן להפיק בסניף, בפועלים באינטרנט ובבנקטים. הפקת קוד סודי לפועלים בטלפון

 

 

המענה  הקולי מעניק מידע מקיף על:

  • יתרת משכנתא לסילוק כולל עמלות פירעון מוקדם

  • סכום תשלום חודשי

  • פירוט הלוואות

  • סכום תשלום עבור ביטוח למבוטחים בפוליסה הקולקטיבית

  • סכום יתרת חוב פיגורים

  • מאפייני ההלוואה: סכום מקורי, אחוז ריבית, סוג ריבית, תשלום חודשי, יתרה, תאריך סיום משוער

  • סטטוסים לטיפול בפניות לקוח (שחרור שעבוד/ מכתב כוונות/ הסבות ביטוח וכו')

 

 

 

מענה אנושי על ידי בנקאי "משכן שירות"
מענה לכל שאלה המתעוררת במהלך חיי ההלוואה, מרגע קבלת כספי המשכנתא.

הנושאים העיקריים המטופלים במוקד:

  • בקשות מידע: יתרת הלוואה, נתונים על לוח הסילוקין, מועדי חיוב ריבית;

  • בקשה לצילום מסמכים, בקשה להנפקת כרטיס לקבלת מידע בעדכני הבנק;

  • בקשה לשינוי בתנאי ההלוואה;

  • בקשות לשינוי נתונים: החלפת כתובת דואר, שינוי חשבון לחיוב וכדו';

  • מידע על פירעון מוקדם חלקי / מלא של ההלוואה;

  • הצטרפות לביטוח נכס ו/או ביטוח חיים;

  • בירורים הקשורים לביטוח הקיים (מבנה וחיים);

  • מידע בנושא תביעות ביטוח;

  • בקשה לשחרור שיעבוד של הנכס;

  • הנפקת שטרי משכנתא לצורך רישום בלשכת המקרקעין (טאבו);

  • הסדרי תשלום של הלוואות בפיגור.

 

משך הטיפול בכל פנייה משתנה בהתאם לסוג הבקשה - חלק מן הפניות נענות מיידית במעמד השיחה וחלקן במועד מאוחר יותר.


מוקד "משכן - שירות" פועל בימים א'-ה' בין 17:00-08:00 

WPS1