הסדרי נגישות מותאמים לסוגי מוגבלות

הסדרי נגישות לפי סוגי מוגבלות

  1. חניית נכים – חניות הנכים מסומנות באחריות הרשות המקומית או בעלי הבניין. הבנק עושה מאמץ שאלה תהיינה זמינות בקרבת פתח הסניף
  2. כניסה לסניף  –  כניסה מונגשת עם מדבקות אזהרה ופתח דלת רחב
  3. מעברים  נגישים – מעברים רחבים וללא מכשולים
  4. מעלונים או מעליות – קיימים במקרה הצורך
  5. אזור המתנה נגיש – הכולל מקום לכיסא גלגלים, מקום לחיית שירות וריהוט נגיש
  6. שירותי נכים נגישים
  7. עמדות שירות נגישות בכל סוג שירות – שולחן מותאם לכיסא גלגלים וכיסא נגיש עם ידיות אחיזה
  8. שילוט נגיש – שילוט הכוונה, מידע ואזהרה בהתאם לצורך
  9. נגישות מכשירים אוטומטיים – אפשרות גישה אל המכשיר ושטח תמרון לצד המכשיר, לצד התאמות בגובה המסך ואמצעי התפעול
  10. נגישות אתרי אינטרנט ואפליקציות – סיוע לתפעול האתרים והאפליקציות באמצעות עזרים, תוכנות ואמצעים אחרים
  11. קבלת דואר באימייל במקום דואר באמצעות התחברות לשירות דוארנט
  12. משיכת מזומן ללא כרטיס
  13. הפקדת צ׳ק בסלולר
  14. VOICE פועלים - מתקשרים ל'פועלים בטלפון', יוצרים חתימה קולית בעזרת הבנקאי, ובפעם הבאה – נכנסים לחשבון באמצעות הקול, בלי להקיש קוד סודי
  15. מערכת שירות נגיש Call Hear – מערכת המאפשרת לאדם עם מוגבלות לקרוא לבנקאי  לקבלת עזרה. ממוקמת בכניסה לסניף
  16. אפשרות כניסה לסניף עם חיית שירות
  1. נגישות הסניפים -  שילוט הכוונה, מידע ואזהרה בהתאם לצורך.
  2. מערכות הכוונה קולית  - Step Hear יחידות התמצאות והכוונה קוליות ללקוחות עם לקות ראייה. המערכת ממוקמת בכניסה לסניף ומכילה מידע מוקלט אודות הסניף והכוונה למכשירים אוטומטיים. המערכת מופעלת על ידי אפליקציה ייעודית.
  3. נגישות מכשירים אוטומטיים - בכל אחד מסניפי בנק הפועלים הותקן מכשיר נגיש ובו
    • הותאמו גודל הפונטים וניגודיות הצבעים למוגבלות בראייה
    • קיימת אפשרות תפעול מלאה ע"י הנחיות קוליות
    • קיימת אפשרות להדפיס בפונט מוגדל
    • הוצב שלט הכוונה קולי המכוון למכשירים
  4. נגישות אתרי האינטרנט והאפליקציות
    המידע באתרי האינטרנט ובאפליקציות של הבנק נגיש מראש ומותאם להגדלה ולתוכנות הקראה.
  5. הנגשת מידע לפורמטים שונים
    • הקראה עד 3 דפים – ניתן לפנות לבנקאי להקראה מיידית
    • הקראה מעל ל 3 עמודים – ניתן לפנות לבנקאי לתיאום הקראה תוך שבוע
    • הגדלת המסמך – ניתן לפנות לבנקאי להגדלה מיידית.
  6. ניתן לקבל מידע מונגש בצורות הבאות:
    - אותיות מוגדלות
    - קובץ דיגיטלי נגיש להקראה במחשב
    - לקבל המידע המונגש, יש לפנות לבנקאי הסניף בו מתנהל חשבונכם או  לשלוח אימייל לכתובת mailbox.negishut@poalim.co.il
  7. משיכת מזומן ללא כרטיס 
  8. VOICE פועלים - מתקשרים ל'פועלים בטלפון', יוצרים חתימה קולית בעזרת הבנקאי, ובפעם הבאה – נכנסים לחשבון באמצעות הקול, בלי להקיש קוד סודי.
  9. אפשרות כניסה לסניף עם כלב נחייה
  1. עזרים לשמיעה  - מכשיר עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה מותקן בכל עמדה נגישה בסניף
  2. חלופות למוקד הטלפוני
    • מייל – שירות במייל מתאפשר לאחר הזדהות הלקוח באתר, באזור הפרטי בלבד
    • פקס –  poalim.co.il@מספר הסניף
      • שירות בפקס ניתן ישירות מול הסניפים – יש לציין בגוף הפנייה באיזה ערוץ תרצו שנחזור אליכם עם בתשובה
      • השימוש בשירות בכפוף לחתימה על הסכם קבלת הוראות בפקס אצל הבנקאי בסניף
    • מייל לפקס –  poalim.co.il@מספר הסניף  - יש לכתוב את ההוראות לבנק בקובץ מצורף וחתום
    • מסנג'ר בדף הפייסבוק 
  3. הזמנת מתורגמן לשפת הסימנים
    בנושאים פיננסיים מורכבים הדורשים תקשורת ממושכת בין הבנקאי בבנק לבין הלקוח, לדוגמה כשמדובר בפגישת ייעוץ השקעות או ייעוץ ללקיחת משכנתא, מאפשר הבנק ללקוחות עם מוגבלות שמיעה לקיים פגישה בנוכחות מתורגמן לשפת סימנים. לצורך תיאום פגישה בליווי מתורגמן יש לפנות לבנקאי בסניף או לשלוח אימייל לכתובת: mailbox.negishut@poalim.co.il
  1. אפשרות כניסה לסניף עם חיית שירות
  2. פטור מתור בהצגת תעודה מתאימה
  3. בנקטים נגישים – לחיפוש בנקטים
    • הותאמו זמני התגובה על מנת לאפשר זמן תגובה איטי יותר
    • אפשרות תפעול מלאה ע"י הנחיות קוליות באמצעות הכנסת אוזניות לשקע מתאים