כל מה שחשוב לדעת על מיזוג סניפים
כל מה שחשוב לדעת על מיזוג סניפים
לבנק הפועלים פריסת סניפים הרחבה ביותר במערכת הבנקאית עם סניפים מקריית שמונה ועד אילת.
במסגרת תהליך ארגון מחדש, הבנק מבצע מעת לעת שינויים במערך הסניפים הכוללים איחוד והעתקת סניפים- לסניפים סמוכים.
בסניפים המאוחדים עומדים לרשותכם צוות בנקאים מורחב, מגוון מחלקות ומכונות לשירות עצמי.כמו כן, לשירותכם שירותים דיגיטליים בהם ניתן לקבל מידע ולבצע פעולות 24/7 בעלויות נמוכות ומענה אנושי על ידי צוות בנקאים במוקד פועלים בטלפון.
בסניפים נבחרים בהם נשארת פעילות "פועלים מקרוב" – תוכלו להמשיך ולקבל שירותים בנקאיים הכוללים:
- הדרכה וליווי בשימוש במכשירים לשירות עצמי
- שירותי תמיכה באתר ובאפליקציה, מענה קולי ומוקד טלפוני
- שירותים בנקאיים נבחרים ע"י בנקאי בשלוחה
קוד משתמש וסיסמה לדיגיטל
- קוד המשתמש והסיסמה שלכם לדיגיטל לא ישתנו עם המעבר לסניף החדש.
- גם החשבון הישן וגם החדש יופיעו ברשימת החשבונות שלכם בדיגיטל.
- כדי לראות את החשבון החדש שלכם ראשון בתצוגת החשבונות, יש להגדירו כראשי במסך "הגדרות והעדפות" (פינה שמאלית עליונה באתר) >> הגדרות תצוגה באתר.
האם ניתן לבחור לאיזה סניף לעבור?
בהחלט כן.
אם ברצונכם לעבור לסניף אחר מהסניף שהצענו, ניתן לפנות למספר 03-6501318 ולעבור לסניף על פי בחירתכם.
אם ברצונכם לעבור לסניף אחר מהסניף שהצענו, ניתן לפנות למספר 03-6501318 ולעבור לסניף על פי בחירתכם.
האם משהו ישתנה בניהול החשבון?
מעבר לסניף חדש אינו משנה את אופן ניהול החשבון, התנאים או סוג המחלקה בסניף שבה אתם מטופלים. במידה וכיום יש לכם בנקאי אישי, תמשיכו לקבל שירות מבנקאי אישי גם בסניף החדש.
מה קורה עם המשכורת שלי שמועברת לסניף הישן?
המשכורת תעבור בדיוק כמו שיתר החשבון עובר, לא צריך לעדכן אף אחד בשינוי (אין צורך לעדכן את משאבי אנוש במקום העבודה שלכם).
האם פרטי החשבון שלי ישתנו?
כן. מספר הסניף ישתנה בהתאם למספר הסניף החדש. אנו עושים את מירב המאמצים שמספר החשבון יהיה זהה או דומה למספר החשבון הקודם אך לא נוכל להתחייב על כך. הודעה על פרטי החשבון החדשים תישלח בנפרד
האם קוד המשתמש והסיסמא ישתנו?
לא. אמצעי הגישה לאתר, לאפליקציה ולפועלים בטלפון יישארו זהים. עם זאת, בגלל שפרטי החשבון משתנים, על מנת לצפות בפרטי החשבון המעודכן באתר או באפליקציה, יש לבחור אותו מתוך רשימת החשבונות המופיעים בראש הדף. המידע על פרטי החשבון הקודם יופיע ללא הגבלת זמן.
האם ההלוואות והוראות הקבע ימשיכו לרדת כרגיל?
העברה לסניף חדש לא תגרום לשינויים בזכויות או בהתחייבויות שלכם בחשבון. כלומר, הוראות הקבע, ההלוואות, המסגרות והתנאים יועברו באופן אוטומטי לחשבון החדש ויישארו ללא שינוי.
האם ניתן להמשיך להשתמש בכרטיסי אשראי או כרטיסים בנקאיים אחרים?
בוודאי. ניתן להמשיך להשתמש בכרטיסי האשראי והכרטיסים הבנקאיים האחרים ללא שינוי. עם סיום תוקף הכרטיס שברשותכם, תקבלו כרטיס מעודכן עם פרטי החשבון החדשים.
מה קורה עם צ'קים שיש ברשותי? האם ניתן להשתמש בהם?
צ'קים שיש ברשותכם ימשיכו לרדת גם אם יחולקו או חולקו מהפנקס הישן לאחר המיזוג ויהיו עם מספר חשבון הקודם. בהזמנת הצק'ים הבאה תקבלו פנקס מעודכן עם מספר החשבון והסניף החדשים ולכן אין צורך בשום פעולה מצידכם.
האם ניתן לקבל אישור על השינוי?
אישור על המעבר נשלח בדואר לכתובת הנמצאת במחשבי הבנק כחודשיים לפני השינוי.
משיכת מזומנים?
לא ניתן למשוך מזומן יום לאחר המעבר, כלומר אם יום המעבר הוא יום ראשון, עד ליום שלישי לא ניתן יהיה למשוך מזומן.
האם צוות הסניף והבנקאים עוברים לסניף החדש?
הצוות או חלקו יעברו אתכם לסניף החדש. במידה ויש לכם בנקאי אישי, יצרו אתכם קשר טלפוני ויעדכנו אתכם האם אותו בנקאי ימשיך לטפל בכם גם בסניף החדש.
איך ניתן לדעת מתי הסניף החדש עובד?
כתובת, שעות וימי פעילות של הסניף החדש מופיעים באפליקציה או כאן באתר >.
יש לתאם פגישה > בטרם הגעתכם, בערוצים הדיגיטליים או בטלפון *2407.
יש לתאם פגישה > בטרם הגעתכם, בערוצים הדיגיטליים או בטלפון *2407.
האם התנאים וההטבות בחשבון ישתנו?
התנאים לניהול החשבון וההטבות ממשיכות כרגיל בהתאם לתוקף שניתן להן.
האם צריך לטפל בהעברה או שהכל עובר אוטומטית?
העברת החשבון תתבצע באופן אוטומטי, ללא צורך בהגעה לסניף.
מה יקרה עם החיובים/זיכויים שאמורים להגיע לחשבון?
חיובים וזיכויים אשר יגיעו אל החשבון שנסגר יועברו באופן אוטומטי אל החשבון החדש.
לשאלות ומידע נוסף הקשור להעברת הפעילות והחשבון אנו עומדים לרשותכם בטלפון 03-6501318
לליווי בביצוע פעולות בדיגיטל ניתן לפנות לקו תמיכה במספר 2407*
לליווי בביצוע פעולות בדיגיטל ניתן לפנות לקו תמיכה במספר 2407*