כל מה שחשוב לדעת על מיזוג סניפים


לבנק הפועלים פריסת סניפים הרחבה ביותר במערכת הבנקאית עם סניפים מקריית שמונה ועד אילת. 

במסגרת תהליך ארגון מחדש, הבנק מבצע מעת לעת שינויים במערך הסניפים הכוללים איחוד והעתקת סניפים- לסניפים סמוכים.

בסניפים המאוחדים עומדים לרשותכם צוות בנקאים מורחב, מגוון מחלקות ומכונות לשירות עצמי. 
כמו כן, לשירותכם שירותים דיגיטליים בהם ניתן לקבל מידע ובצע פעולות 24/7 בעלויות נמוכות ומענה אנושי על ידי צוות בנקאים במוקד פועלים בטלפון.
בהחלט כן.
אם ברצונכם לעבור לסניף אחר מהסניף שהצענו, ניתן לפנות למספר 03-6501318 ולעבור לסניף על פי בחירתכם. 
מעבר לסניף חדש אינו משנה את אופן ניהול החשבון, התנאים או סוג המחלקה בסניף שבה אתם מטופלים. במידה וכיום יש לכם בנקאי אישי, תמשיכו לקבל שירות מבנקאי אישי גם בסניף החדש.
המשכורת תעבור בדיוק כמו שיתר החשבון עובר, לא צריך לעדכן אף אחד בשינוי (אין צורך לעדכן את משאבי אנוש במקום העבודה שלכם).
כן. מספר הסניף ישתנה בהתאם למספר הסניף החדש. אנו עושים את מירב המאמצים שמספר החשבון יהיה זהה או דומה למספר החשבון הקודם אך לא נוכל להתחייב על כך. הודעה על פרטי החשבון החדשים תישלח בנפרד 
לא. אמצעי הגישה לאתר, לאפליקציה ולפועלים בטלפון יישארו זהים. עם זאת, בגלל שפרטי החשבון משתנים, על מנת לצפות בפרטי החשבון המעודכן באתר או באפליקציה, יש לבחור אותו מתוך רשימת החשבונות המופיעים בראש הדף. המידע על פרטי החשבון הקודם יופיע ללא הגבלת זמן.
העברה לסניף חדש לא תגרום לשינויים בזכויות או בהתחייבויות שלכם בחשבון. כלומר, הוראות הקבע, ההלוואות, המסגרות והתנאים יועברו באופן אוטומטי לחשבון החדש ויישארו ללא שינוי. 
בוודאי. ניתן להמשיך להשתמש בכרטיסי האשראי והכרטיסים הבנקאיים האחרים ללא שינוי. עם סיום תוקף הכרטיס שברשותכם, תקבלו כרטיס מעודכן עם פרטי החשבון החדשים.
צ'קים שיש ברשותכם ימשיכו לרדת גם אם יחולקו או חולקו מהפנקס הישן לאחר המיזוג ויהיו עם מספר חשבון הקודם. בהזמנת הצק'ים הבאה תקבלו פנקס מעודכן עם מספר החשבון והסניף החדשים ולכן אין צורך בשום פעולה מצידכם.
אישור על המעבר נשלח בדואר לכתובת הנמצאת במחשבי הבנק כחודשיים לפני השינוי.
לא ניתן למשוך מזומן יום לאחר המעבר, כלומר אם יום המעבר הוא יום ראשון, עד ליום שלישי לא ניתן יהיה למשוך מזומן. 
הצוות או חלקו יעברו אתכם לסניף החדש. במידה ויש לכם בנקאי אישי, יצרו אתכם קשר טלפוני ויעדכנו אתכם האם אותו בנקאי ימשיך לטפל בכם גם בסניף החדש. 
כתובת, שעות וימי פעילות של הסניף החדש מופיעים באפליקציה או כאן באתר >.
יש לתאם פגישה > בטרם הגעתכם, בערוצים הדיגיטליים או בטלפון *2407.
 
התנאים לניהול החשבון וההטבות ממשיכות כרגיל בהתאם לתוקף שניתן להן.
העברת החשבון תתבצע באופן אוטומטי, ללא צורך בהגעה לסניף.
חיובים וזיכויים אשר יגיעו אל החשבון שנסגר יועברו באופן אוטומטי אל החשבון  החדש.
לשאלות ומידע נוסף הקשור להעברת הפעילות והחשבון אנו עומדים לרשותכם בטלפון 03-6501318

לליווי בביצוע פעולות בדיגיטל ניתן לפנות לקו תמיכה במספר 2407*