פועלים לשירותכם

לכל שאלה תשובה
נחסמה לי הסיסמה לאתר ולאפליקציה
כמה עולה לבצע העברה בדיגיטל?
איך ניתן לתאם פגישה בסניף?

שאלות ותשובות

במקרה שבו לא מתבצעת כניסה לחשבונך ב"פועלים בדיגיטל" במשך תקופה רצופה של 360 יום רצופים ויותר, נחסמת סיסמתך לשירות. אם ברצונך לשוב ולהיכנס לחשבון, עליך להנפיק סיסמה חדשה.
פעולה זו כרוכה בתשלום עמלה בסך 1.35 ₪ להעברה, כמו פעולות אחרות המבוצעות בשירותים עצמיים, כגון מכשיר בנקט, תיבת שירות (עד 20 שיקים להפקדה, העברה, תשלום שוברים), מכשיר עדכן, מכונה משולבת, אינטרנט, אפליקציה ומענה קולי (IVR).
תיאום פגישה אפשרי באתר הבנק, באפליקציה ובתפריט המוקד הטלפוני 2407*.

לקוחות כל הבנקים יכולים לתאם פגישה ישירות באתר ללא כניסה לחשבון ע"י לחיצה על הקישור "תיאום פגישה בסניף" בתחתית האתר בצד ימין.

לקוחות בנק הפועלים יכולים לתאם פגישה עם בנקאי בסניף באמצעות האתר, באופן הבא:
לחיצה על האייקון של "קביעת פגישה" המופיע בסמוך למספר החשבון > במסך המתקבל ניתן לבחור את "סוג הפגישה", כלומר, לבחור בין שיחה טלפונית לבין פגישה בסניף. 
לאחר בחירת סוג הפגישה ולחיצה על "המשך", יופיע יומן הבנקאים בסניף לקביעת המועד הרצוי. לאחר קביעת מועד הפגישה יתקבל אישור על התאריך והשעה שנקבעה.
יש להיכנס ללשונית "הגדרות והעדפות" הממוקמת בחלקו העליון של דף העו"ש. בחלקו השני של הדף שייפתח, תחת הכותרת "הרשאות בחשבון שלי", יש לבחור ב"עדכון הרשאות".

בשלב זה, לצורך עדכון הרשאות בחשבון, צריך לעבור תהליך אימות נוסף המורכב משני שלבים. עם השלמתו, יש לבחור את ההרשאה הרצויה. לאחר מכן, יש לסמן "קראתי ואני מסכים לתנאי השירות", ואז ללחוץ על הכפתור "המשך" שמצד שמאל בתחתית המסך. חשוב לוודא שקיבלת מסך המאשר כי הפעולה נקלטה בהצלחה. 
בנוסף, קיימת אפשרות לעדכון ההרשאות באמצעות האפליקציה, באופן הבא:
לאחר הכניסה לחשבון, יש ללחוץ בתפריט הגריל (בצורת שלושה פסים) המופיע בצדו העליון הימני של המסך על "הגדרות", ולאחר מכן "ההרשאות שלי בחשבון "> "ביצוע הליך אימות" > "בחירת ההרשאה הרצויה". כעת יש לסמן את ההרשאה המבוקשת ולאשר את התנאים. 
לאחר מכן יש ללחוץ על "המשך" מצד שמאל בתחתית המסך, ואז על " עדכן הרשאות".  חשוב לוודא שקיבלת מסך המאשר כי הפעולה נקלטה בהצלחה.

עם סיום הפעולה ניתן יהיה לפעול בהתאם להגדרת ההרשאות שביצעת.
 
ניתן לפתוח חשבון בבנק הפועלים במגוון ערוצים:
  • הכי פשוט וקל! באפשרותכם לפתוח חשבון ישירות מהנייד!
    רק כמה דקות ויש לכם חשבון חדש באפליקציית פועלים open
  • בכל אחד מסניפי בנק הפועלים - יש להגיע עם תעודת זהות
  • מידע נוסף על פתיחת חשבון ניתן לקבל בטלפון *2405
לקוחות המצורפים לשירות "פועלים בדיגיטל" יכולים להפיק את הטופס בחשבונם באתר הבנק (ניתן להפיק את האישור בעברית ובאנגלית). בנוסף, ניתן להפיק את הטופס גם בכל אחד מסניפי בנק הפועלים.

הפקת אישור ניהול חשבון באתר הבנק (ללא עלות):  
יש לבחור בחשבון שעבורו נדרש האישור, ואז להיכנס ללשונית "הגדרות והעדפות" הממוקמת בחלקו העליון של דף העו"ש.   
בצד שמאל של המסך, יש לבחור "אישור ניהול חשבון", ואז ללחוץ על הקישור "אישור לניהול חשבון בבנק הפועלים".  

ניתן לבחור את שפת הנפקת האישור (אנגלית /עברית) ולבקש שיוצגו באישור מיופי הכח / מורשי החתימה בחשבון.  
להצגת האישור, יש ללחוץ על "הצג PDF" בצידו השמאלי התחתון של המסך. להדפסת האישור, יש ללחוץ על אייקון המדפסת.  

האישור כולל:  
  • שמות הבעלים בחשבון ומספרי תעודת הזהות שלהם  
  • מספר סניף וחשבון    
  • תאריך פתיחת החשבון   
  • לבקשת הבעלים, ניתן להוסיף באישור את שמות מיופי הכח בחשבון   
  • האישור אינו מכיל את יתרת החשבון   

צרו איתנו קשר בדרך הנוחה לכם:

  • לשאלות כלליות:
    2407*
  • תמיכה דיגיטלית:
    2409*