טסים לחו"ל?

צריכים יורו, באט או מטבע חוץ אחר?
לא משנה לאן טסים, את המט"ח מזמינים באתר או באפליקציה ואוספים בעמדת בנק הפועלים בנתב"ג.

תשובות לשאלות נפוצות

אלה הסכומים המקסימליים ללקוחות בנק הפועלים המזמינים מחשבונכם:
  • הזמנה לבעלי החשבון סכום ההזמנה המקסימלי הוא 50,000 ₪.
  • בהזמנה למי שאינו מבעלי החשבון (לדוגמה- לילד) סכום ההזמנה המקסימלי הוא 30,000 ₪.
  • בהזמנה באמצעות כרטיס אשראי הסכום המקסימלי הוא 20,000 ₪.
הסכום המינימלי להזמנה הוא 200 ₪.
לקוחות בנק הפועלים המזמינים מחשבונם יכולים להזמין מט"ח גם למי שאינו בעלים בחשבון (לדוגמה: הזמנה לילד, הזמנה לעובדי החברה).

בהזמנת מט"ח באמצעות כרטיס אשראי - ניתן להזמין מט"ח רק לבעל כרטיס האשראי שמחויב בהזמנה.
לקוחות בנק הפועלים המזמינים מחשבונם – בתהליך ההזמנה תוכלו לבחור לקבל הודעת SMS כאישור הזמנה וגם לקבל הודעת SMS כתזכורת יום לפני הטיסה.
בנוסף ניתן גם לראות את פרטי ההזמנה באתר הבנק ובסניפים.

למזמינים מט"ח באמצעות כרטיס אשראי - בתהליך ההזמנה תתבקשו להזין פרטי טלפון נייד וכן כתובת דוא"ל. אישורי הזמנה יישלחו לשניהם.
המזומנים יימסרו למי שהוגדר בתהליך ההזמנה, כנגד הצגת דרכון/תעודת זהות בהם מופיעים פרטיו, כפי שהוזנו בתהליך ההזמנה.
המזומנים ימסרו בדיוטי פרי בטרמינל 3.
השירות זמין בכל ימות השנה, 24 שעות ביממה ומאויש תמיד על ידי נציגי בנק הפועלים (חוץ מביום כיפור – היום היחיד בו שדה התעופה סגור).
ההזמנה נשמרת אוטומטית למשך  4 ימים לאחר מועד הטיסה שהוזן בתהליך ההזמנה.

צריכים לדחות את מועד הטיסה למשך זמן ארוך יותר?
  • אם אתם לקוחות בנק הפועלים וביצעתם את הזמנת המט"ח מחשבונכם, אתם יכולים לשנות את מועד הטיסה באתר הבנק, במוקד פועלים בטלפון או בכל סניפי הבנק
  • אם הזמנתם מט"ח באמצעות כרטיס אשראי, תוכלו לשנות את מועד הטיסה בכל סניפי הבנק
המט"ח יישמר למשך 4 ימי עסקים ממועד הטיסה שצוין בהזמנה. בתום מועד זה תבוטל ההזמנה באופן אוטומטי והכספים יוחזרו לחשבון ממנו רכשתם/הזמנתם את המזומנים או לכרטיס האשראי שחויב.

אם אתם לקוחות הבנק והזמנתם באמצעות חיוב חשבון המט"ח, הכסף יוחזר לחשבון המט"ח שחויב במועד ההזמנה.

אם אתם לקוחות הבנק והזמנתם באמצעות חיוב חשבונכם בשקלים או באמצעות חיוב כרטיס האשראי, המט"ח שהזמנתם יומר לפי שער מזומנים קנייה של יום הביטול, וחשבון השקלים/כרטיס האשראי יזוכה בהתאם.
 
אם אתם לקוחות הבנק וביצעתם הזמנה מחשבונכם, תוכלו לבטל את ההזמנה באתר הבנק, במוקד 'פועלים בטלפון' ובכל סניפי הבנק.

אם הזמנתם מט"ח באמצעות כרטיס אשראי, תוכלו לבטל את ההזמנה בסניפי הבנק בלבד.
חלק מהמטבעות שנמסרים בדלפקי הבנק בנתב"ג אינם נסחרים בסניפי הבנקים ברחבי הארץ לכן מומלץ להחזיר מטבעות אלו עם החזרה ארצה, בדלפק הבנק באולם הנכנסים בנתב"ג.