בימים אלה כולנו משנים הרגלים, גם בבנקאות.

כאן תוכלו למצוא את כל המידע החשוב שיסייע לכם להמשיך ולנהל את חשבונכם - לקבל מידע מקיף ועדכני ולבצע מגוון רחב של פעולות בנוחות ובקלות, 
מבלי להגיע לסניף. כי אנחנו כאן בשבילכם, בכל ערוץ שתבחרו

אתם שאלתם - אנחנו עונים

לפניכם השאלות הכי נפוצות שלכם בימים אלה וגם התשובות שלנו עליהן
לאור המצב מוקד "פועלים בטלפון" עובד במתכונת מצומצמת ומטפל במקרים דחופים בלבד.
לשעות הפעילות המעודכנות יש להיכנס לעמוד פועלים בטלפון

 
ראשית - אנו ממליצים להגיע לסניפים בנושאים דחופים בלבד.
אנו מזכירים לכם שניתן לקבל שירות גם מבלי לצאת מהבית באתר, באפליקציה ובמוקד הטלפוני 2407* (ע"י הזדהות עם קוד ל'פועלים בטלפון').
קבלת קהל תתאפשר במספר סניפים מצומצם ובתיאום פגישה מראש בלבד באמצעות אתר הבנק, האפליקציה או ב- *2472. 

לנוחיותכם, מצורפת רשימת הסניפים הפתוחים ושעות הפעילות שלהם.
 
לאור המצב, בנק הפועלים מאפשר ללקוחותיו שברשותם משכנתא, להגיש בקשה לדחיית תשלומי המשכנתא לתקופה של עד 3 חודשים.
התשלום שידחה ייפרס למשך התקופה שנותרה, ויתווסף לתשלומים החודשיים שיוותרו.
להגשת בקשת לדחיית תשלומי משכנתא, השאירו פרטים כאן ונציגנו יחזרו אליכם בימים הקרובים.

 
אפשר דרך אתר הבנק, לאחר הכניסה לחשבון
יש להיכנס ל"הגדרות והעדפות" מצד שמאל למעלה > סיסמאות ועדכון פרטים > וללחוץ על הפק/י קוד ל'פועלים בטלפון'


בנוסף, ניתן גם דרך המכשירים לשירות עצמי (בנקט/מכונה משולבת/עדכן) באמצעות כרטיס בנקאי.
 
ניתן לשחזר קוד משתמש באחת מהאפשרויות הבאות:
באתר השיווקי, באזור הכניסה מתחת לשדה קוד משתמש > "שכחת קוד משתמש" (כדי לבצע את השחזור, צריך לדעת את הסיסמה)

במענה הקולי - 2409* (ע"י הזדהות עם קוד לפועלים בטלפון)

בשירות הטלפוני - 2407* (ע"י הזדהות עם קוד לפועלים בטלפון)
סיסמה חדשה לאתר ניתנת באמצעות אחת מהאפשרויות הבאות:
1. באתר השיווקי באזור הכניסה / באפליקציית הבנק, מתחת לשדה סיסמה> "הפק סיסמה חדשה" (כדי להפיק סיסמה צריך את קוד המשתמש).

2. במענה הקולי של 2409* (ע"י הזדהות עם קוד לפועלים בטלפון וקבלת קוד אימות לנייד).

3. בשירות הטלפוני 2407* (ע"י הזדהות עם קוד לפועלים בטלפון).

4. במכשירים לשירות עצמי (בנקט / מכונה משולבת) באמצעות כרטיס בנקאי.