בימים אלה כולנו משנים הרגלים

גם בבנקאות


בימים אלה כולנו משנים הרגלים, גם בבנקאות.

כאן תוכלו למצוא את כל המידע החשוב שיסייע לכם להמשיך ולנהל את חשבונכם - לקבל מידע מקיף ועדכני ולבצע מגוון רחב של פעולות בנוחות ובקלות. 

אנחנו כאן בשבילכם, בכל ערוץ שתבחרו

אתם שאלתם - אנחנו עונים

לפניכם השאלות הכי נפוצות שלכם בימים אלה וגם התשובות שלנו עליהן
לאור המצב, בנק הפועלים מאפשר ללקוחותיו שברשותם משכנתא, להגיש בקשה לדחיית תשלומי המשכנתא.
התשלום שידחה ייפרס למשך התקופה שנותרה, ויתווסף לתשלומים החודשיים שיוותרו.
פניה נוספת לבקשת דחייה בשל משבר הקורונה- ניתן להגיש בקשה לדחיית תשלומים נוספת עד ל-31.12.20.
פניה ראשונה לבקשת דחייה בשל משבר הקורונה - ניתן להגיש בקשה לדחיית תשלומים לתקופה של עד 6 חודשים. בקשה זו יש להגיש עד ל-30.10.20.


להגשת בקשת לדחיית תשלומי משכנתא- לפרטים נוספים לחצו כאן.
אפשר להפיק קוד ל׳פועלים בטלפון׳ באתר הבנק, באפליקציה ובמכשירים לשירות עצמי: 
  • באתר: נכנסים לחשבון ולוחצים על התפריט ׳הגדרות והעדפות׳ בצד שמאל למעלה > סיסמאות ועדכון פרטים > קוד לפועלים בטלפון 
  • באפליקציה: נכנסים לחשבון ולוחצים על התפריט 'כל הפעולות והשירותים' > קוד לפועלים בטלפון
  • במכשירים לשירות עצמי: באמצעות הכרטיס הבנקאי שברשותך
ניתן לשחזר קוד משתמש באחת מהאפשרויות הבאות:
באתר השיווקי, באזור הכניסה מתחת לשדה קוד משתמש > "שכחת קוד משתמש" (כדי לבצע את השחזור, צריך לדעת את הסיסמה)

במענה הקולי - 2409* (ע"י הזדהות עם קוד לפועלים בטלפון)

בשירות הטלפוני - 2407* (ע"י הזדהות עם קוד לפועלים בטלפון)
סיסמה חדשה לאתר ניתנת באמצעות אחת מהאפשרויות הבאות:
1. באתר השיווקי באזור הכניסה / באפליקציית הבנק, מתחת לשדה סיסמה> "הפק סיסמה חדשה" (כדי להפיק סיסמה צריך את קוד המשתמש).

2. במענה הקולי של 2409* (ע"י הזדהות עם קוד לפועלים בטלפון וקבלת קוד אימות לנייד).

3. בשירות הטלפוני 2407* (ע"י הזדהות עם קוד לפועלים בטלפון).

4. במכשירים לשירות עצמי (בנקט / מכונה משולבת) באמצעות כרטיס בנקאי.