פניה ודיווח על חשש לאי-סדרים או התנהלות חריגה בהיבט של טוהר המידות
פניה ודיווח על חשש לאי-סדרים או התנהלות חריגה בהיבט של טוהר המידות
הבנק מפעיל מנגנוני פיקוח ובקרה שונים במטרה למנוע ולזהות התנהלות שאינה תקינה.
בנוסף, הבנק מעמיד לרשותכם ערוץ ייעודי למסירת פניות ודיווחים ע"י לקוחות הבנק, עובדי הבנק, ספקים, מתחרים וגורמים אחרים, על התנהלות חריגה של הבנק או מי מעובדיו או במקרה המעלה חשש לאי-סדרים בבנק, חשש למעשה מעילה או לפגיעה בטוהר המידות.
דוגמאות למקרים עליהם ניתן לדווח בערוץ זה:
• עבירה על חוק או הוראת הדין שגרמה או עלולה לגרום נזק משמעותי לבנק או ללקוחותיו.
• הפרת אמונים
• הסתרת מידע או פרסום מטעה
• גניבת כסף מהבנק או מלקוחותיו
• קבלת דבר במרמה
• דיווח או רישום כוזב במסמכים
• התנהגות לא אתית
לתשומת לבכם, פניה באמצעות ערוץ זה מיועדת אך ורק לנושאים המעלים חשש להתנהלות לא תקינה או אי-סדרים בבנק. נושאים שאינם כאלה לא יטופלו.
בשאלות, בירורים, תלונות או מתן הוראות בקשר לחשבונכם יש לפנות לבנקאי שלכם.
ערוץ זה אינו מחליף את האפשרות לפנות אל נציבות פניות הציבור.
באפשרותך לעדכן את הבנק בדרך הנוחה לך, גם באופן אנונימי:
- שליחת דואר אלקטרוני לכתובת mailbox.report.misconduct@poalim.co.il
- השארת הודעה קולית במשיבון במספר הטלפון 076-8012790
- שליחת מכתב בדואר ישראל לכתובת:
בנק הפועלים [עבור קצין ציות ראשי], שד' רוטשילד 50, תל אביב 6688314
יש לכלול בדיווח פרטים מלאים ומדויקים ככל האפשר, כדי שנוכל לתחקר את במקרה ולטפל בנושא ביעילות ובמהירות.
אנו מדגישים שהדיווח יכול להיות אנונימי ואין חובה להזדהות!
אם תבחרו להזדהות אנא השאירו פרטי יצירת קשר מדויקים כדי שנוכל לפנות אליכם לבירור ועדכון.
מידע שיימסר על ידכם במסגרת הפניה יישמר במאגרי המידע של הבנק ותחול עליו מדיניות הגנת הפרטיות של הבנק.