פועלים בשבילכם
אמנת השירות שלנו בבנק הפועלים

פועלים בשבילכם

אמנת השירות שלנו
בבנק הפועלים

 

 

אנחנו שואפים לספק ללקוחותינו את חווית השירות הטובה ביותר
ומחויבים להנגיש כלים תומכים לצמיחה פיננסית באמצעות בנקאות משפיעה, מתחדשת, והוגנת.

 

אנחנו פועלים וחותרים להתאים לכם פתרונות פיננסיים נרחבים ומגוונים באמצעי תקשורת נוחים, זמינים ופשוטים

| מדי יום, אנחנו בבנק שואפים להמשיך ולשפר את חוויית השירות עבורכם

| כחלק מחזון זה, אנחנו משקפים את המידע והפתרונות שיכולים להתאים לכם, יוזמים הצעות ערך שיסייעו לכם לצמוח ולדעת שאתם בידיים טובות

זמינות במגוון ערוצים
חוויה מקצה לקצה בדיגיטל
בנקאים מיומנים ומקצועיים
פשטות
אמפתיה
יוזמה
הגינות ושקיפות
קידום חינוך פיננסי
מובילות וחדשנות

אנחנו מקשיבים לכם

בעידן שבו כולנו מחוברים לשירות ולמידע מכל מקום ובכל זמן, אנחנו פועלים להרחבת שירותי הדיגיטל הישירים בכדי להיות זמינים עבורכם בכל שעה של היום. הבנקאים והבנקאיות שלנו נמצאים עבורכם במגוון ערוצים וערוכים לתת שירות בהתאם לשעות הפעילות.

מידע על זמני הטיפול לשירותים נבחרים

זמן מענה: 6 דקות בממוצע.

בכפוף להוראות כל דין,  בהתאם לשעות הפעילות של מוקד פועלים בטלפון.

זמן מענה: באותו היום.

* בהתאם לשעות הפעילות: בימים א'-ה'  08:00-14:00, לא כולל ימי ו'-ש', ערבי חג וחג. בחוה"מ בהתאם לשעות הפעילות 08:00-12:00. בקשות שיועברו לאחר שעות הפעילות או ביום שאינו יום עסקים או שהסניף סגור בו, יטופלו ביום העסקים הבא או ביום הבא בו הסניף פתוח לקהל, לפי העניין. השירות מתייחס ללקוחות החטיבה הקמעונאית.

**למעט פניות שיועברו לטיפול גורם מקצועי בסניף

זמן מענה: עד 45 ימים.

זמן מענה: 5 ימי עסקים.

זמן מענה: 3 ימי עסקים.

זמן מענה: 30 ימי עסקים.

זמן המענה: 2 ימי עסקים.

ישראכרט בלבד.

זמן המענה:  יום עסקים אחד.

הנפקת כרטיס האשראי מותנית בחתימה על טופס בקשה ומסמכים נוספים בהתאם לדרישות הבנק וחברת כרטיסי האשראי, ובאישורם על פי שיקול דעתם.

 

זמן המענה: מיידי.
 

  • למעט מקרים הדורשים בקרה מטעמי ניהול סיכונים.
  • למעט בקשות המועברות באמצעות פנייה כתובה לבנקאי, אשר יטופלו בהתאם לזמני המענה בערוץ הרלוונטי.

זמן המענה: מיידי.
 

  • למעט מקרים הדורשים בקרה מטעמי ניהול סיכונים.
  • למעט בקשות המועברות באמצעות פנייה כתובה לבנקאי, אשר יטופלו בהתאם לזמני המענה בערוץ הרלוונטי.

זמן המענה: מיידי.

למעט מקרים הדורשים בקרה ידנית.

זמן המענה: יום עסקים אחד.
 

  • בהתאם לשעות הפעילות: בימים א'-ה' עד לשעת סגירת הסניף בצהריים, לא כולל ימי ו' ושבת.
  • בקשות שיועברו לאחר שעות הפעילות או ביום שאינו יום עסקים, יטופלו ביום העסקים הבא.

זמן המענה: מיידי.

למעט מקרים הדורשים בקרה מטעמי ניהול סיכונים.

זמן המענה: 5 ימי עסקים.

הזמנת השירות כפופה לביצוע ואישור על ידי בנקאי.

זמן המענה: 5 ימי עסקים.

מהמועד בו הושלמו על ידי הלקוחות הפעולות שהתבקשו ע"י הבנק לצורך סגירת החשבון, ובלבד שלא קיים עיכוב אחר אשר נובע מסיבות שאינן בשליטת הבנק, ובכפוף להוראות הדין.

 

זמן המענה: מיידי.

זמן המענה: מיידי.
  • ככל שמצב החשבון מאפשר את ביצוע הפעולה ובהתאם לתנאי השירות והסכם החיסכון, מדיניות הבנק, נהליו ושיקול דעתו. 
  • אינו כולל פיקדונות מובנים.
חשוב לדעת
  • ביצוע ההוראות במסגרת השירות כפוף לתנאי החשבון וכרוך בעמלות בהתאם לתעריפון הבנק - עלות מופחתת בביצוע הפעולה באתר ובאפליקציה לעומת ביצוע הפעולה באמצעות בנקאי בסניף.
  • ביצוע הפעולות באפליקציה ו/או באתר הבנק כפוף בחלק מהמקרים לאישור הסניף ולפיכך ייתכנו פעולות שמותנות בשעות הפעילות.
  • פעולות שאינן מבוצעות בדיגיטל ובשירות העצמי יבוצעו בהתאם לזמני המענה שנקבעו לערוץ הרלוונטי.
  • אי עמידה בפירעון ההלוואה / המשכנתא / האשראי בכרטיס האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.  מתן האשראי כפוף לאישור הבנק ולתנאיו, ולכל דין. שם המלווה: בנק הפועלים בע"מ
  • אנו מתחייבים לספק שירות יעיל ומקצועי ללקוחותינו. עם זאת, ייתכן ובמקרים חריגים יהיו זמני  המענה ארוכים מהרגיל.