פועלים בשבילכם
אמנת השירות שלנו בבנק הפועלים

פועלים בשבילכם

אמנת השירות שלנו
בבנק הפועלים

 

 

אנחנו שואפים לספק ללקוחותינו את חווית השירות הטובה ביותר
ומחויבים להנגיש כלים תומכים לצמיחה פיננסית באמצעות בנקאות משפיעה, מתחדשת, והוגנת.

 

אנחנו פועלים וחותרים להתאים לכם פתרונות פיננסיים נרחבים ומגוונים באמצעי תקשורת נוחים, זמינים ופשוטים

| מדי יום, אנחנו בבנק שואפים להמשיך ולשפר את חוויית השירות עבורכם

| כחלק מחזון זה, אנחנו משקפים את המידע והפתרונות שיכולים להתאים לכם, יוזמים הצעות ערך שיסייעו לכם לצמוח ולדעת שאתם בידיים טובות

זמינות במגוון ערוצים
חוויה מקצה לקצה בדיגיטל
בנקאים מיומנים ומקצועיים
פשטות
אמפתיה
יוזמה
הגינות ושקיפות
קידום חינוך פיננסי
מובילות וחדשנות

אנחנו מקשיבים לכם

בעידן שבו כולנו מחוברים לשירות ולמידע מכל מקום ובכל זמן, אנחנו פועלים להרחבת שירותי הדיגיטל הישירים בכדי להיות זמינים עבורכם בכל שעה של היום. הבנקאים והבנקאיות שלנו נמצאים עבורכם במגוון ערוצים וערוכים לתת שירות בהתאם לשעות הפעילות.

מידע על זמני הטיפול לשירותים נבחרים

התחייבות לזמן מענה: 6 דקות בממוצע.

ממוצע עמידה בפועל בזמני המענה:
רבעון 1 לשנת 2025: 3:31 דקות.
רבעון 2 לשנת 2025: 3:14 דקות.



בכפוף להוראות כל דין,  בהתאם לשעות הפעילות של מוקד פועלים בטלפון.

התחייבות לזמן מענה: 5 דקות בממוצע.


זמן ההמתנה מתייחס למענה ראשוני בלבד לשיחות נכנסות, בכפוף לשעות הפעילות המפורסמות באתר הבנק.

התחייבות לזמן מענה:  עד 3 שעות בממוצע.


בכפוף לזמינות השירות במועד ההתקשרות.

התחייבות לזמן מענה: 3 דקות בממוצע.


זמן ההמתנה מתייחס למענה ראשוני בלבד לשיחות נכנסות, בכפוף לשעות הפעילות המפורסמות באתר הבנק.

התחייבות לזמן מענה: באותו היום*.

ממוצע עמידה בפועל בזמני המענה:
רבעון 1 לשנת 2025: 4.45 שעות.
רבעון 2 לשנת 2025: 5.55 שעות.



*עבור מענה ראשוני לשיעור פניות שלא יפחת מ-90%, בהתאם לשעות הפעילות: בימים א'-ה'  08:00-14:00, לא כולל ימי ו'-ש', ערבי חג וחג.
בחוה"מ, בהתאם לשעות הפעילות 08:00-12:00.
בקשות שיועברו לאחר שעות הפעילות או ביום שאינו יום עסקים או שהסניף סגור בו, יטופלו ביום העסקים הבא או ביום הבא בו הסניף פתוח לקהל, לפי העניין. 
השירות מתייחס ללקוחות החטיבה הקמעונאית.

**למעט פניות שיועברו לטיפול גורם מקצועי בסניף.

התחייבות לזמן מענה: 8 דקות בממוצע.

זמן מענה: עד 45 ימים.

ממוצע עמידה בפועל בזמני המענה:
רבעון 1 לשנת 2025:  11.7 ימים.
רבעון 2 לשנת 2025:  11.6 ימים.

חשוב לדעת
  • ביצוע הפעולות באפליקציה ו/או באתר הבנק כפוף בחלק מהמקרים לאישור הסניף ולפיכך ייתכנו פעולות שמותנות בשעות הפעילות.
  • פעולות שאינן מבוצעות בדיגיטל ובשירות העצמי יבוצעו בהתאם לזמני המענה שנקבעו לערוץ הרלוונטי.
  • אנו מתחייבים לספק שירות יעיל ומקצועי ללקוחותינו. עם זאת, ייתכן ובמקרים חריגים יהיו זמני  המענה ארוכים מהרגיל.
  • במקרה של אי זמינות ערוץ שירות עקב תקלה, הבנק ישאף לפרסם ללקוחותיו מידע על ערוצים חלופיים לקבלת השירות, ככל שניתן.