זכויות, הטבות ומוצרים

יש לנו הטבות בשבילכם

בנק הפועלים מעניק לאנשים עם מוגבלויות מגוון זכויות, הטבות ומוצרים יעודיים.

*אדם עם מוגבלות -  לקוח שהציג לבנק אישור ממשרד הביטחון או מהמוסד לביטוח לאומי, לפיו נקבע לו שיעור נכות של 40% או יותר


זכויות

  1. קבלת שירות ללא המתנה בתור - לקוחות הנושאים תעודת נכה תקפה שמופיע עליה הכיתוב "פטור מעמידה בתור" יתקבלו בסניפי הבנק ללא המתנה בתור. זכות זו אינה כוללת שירותים בהם התור נקבע בתיאום מראש.
  2. איסור דרישת תשלום  - הבנק לא יגבה תשלום בגין התאמות ושירות נגיש.


הטבות

לקבלת הטבות ניתן לפנות לבנקאי בסניף או ב"בקשה לבנקאי" באתר הבנק או באפליקציה לניהול חשבון בצירוף תעודה המעידה על נכות 
  1. עמלות -  ביצוע 4 פעולות בחודש באמצעות פקיד  בתעריף זהה לפעולות המתבצעות בערוץ ישיר. 
    מדי שנה בחודש פברואר מבוצעת בדיקת כדאיות וצירוף אוטומטי למסלול עמלות עו"ש בסיסי ללקוחות שחשבונם מוגדר "אדם עם מוגבלות" וששילמו סכום עמלה חודשי העולה על 10 ₪ בגין פעולות ע"י פקיד ו/או בערוץ ישיר בכל חודש במהלך השנה שחלפה.  החשבון יצורף למסלול "פועלים בסיסי" בעלות חודשית של 10 ₪ החל מתחילת חודש מרץ בשנה זו ותישלח על כך הודעה
  2. קדימות בתור ב׳פועלים בטלפון׳ - קדימות במענה הטלפוני של פועלים בטלפון 2407*
  3. לקוחות עם מוגבלות יכולים להמשיך ולהשתמש בשירותי פקס ו- fax2mail


פעילויות נוספות בתחום הנגישות והעצמת אנשים עם מוגבלות

  • הבנק הגדיר את תחום הנגישות כנושא אסטרטגי באחריות התאגידית. תוכלו לקרוא בהרחבה על נושא זה כאן
     
  • בכל קמפיין פרסומי של הבנק משולבים אנשים עם מוגבלות 
     
  • סיוע ללקוחות ולעסקים :
  1. הבנק מעמיד הלוואה ללקוחות פרטיים עם מוגבלות לרכישת ציוד עזר 
  2. הפקת סרטוני הדרכה עבור בעלי עסקים בנושא אופן הנגשת העסק 
    סרטון משרד נגיש 
    סרטון חנות נגישה 
    סרטון מסעדה נגישה