יש לכם שאלות על המשכנתא שלכם?

מוקד שירות למשכנתאות 2401*
מענה קולי 24 שעות, 7 ימים בשבוע
מוקד שירות למשכנתאות 2401* או 03-6532401
מענה אנושי על-ידי בנקאי בימים א'-ה' בין השעות 16:00-08:30

מוקד שירות למשכנתאות 

 

המוקד עומד לרשותכם בכל שאלה או ענין הנוגעים למשכנתא שלכם. באפשרותכם לפנות למענה הקולי וכן לקבל מענה אנושי על-ידי בנקאי.
חייגו 2401* או 6532401–03.


למי מיועד השירות?

השירות ניתן למי שיש להם משכנתא בבנק הפועלים, מנהלים חשבון בבנק, ויש להם קוד סודי ל'פועלים בטלפון'. ניתן להפיק את הקודי הסודי בסניף, באתר ובבנקטים.


מהן שעות הפעילות?

בשל המצב המיוחד, אנו פועלים במתכונת מצומצמת.
פנייתכם חשובה לנו ואנו עושים מאמצים לתת מענה לכל פניותיכם ביו השעות 8:30-16:00.


איזה מידע ניתן לקבל במענה הקולי?

  • יתרת משכנתא לסילוק, כולל עמלות פירעון מוקדם
  • סכום התשלום החודשי
  • פירוט הלוואות
  • סכום התשלום עבור הביטוח למבוטחים בפוליסה הקולקטיבית
  • יתרת חוב פיגורים
  • פרטי ההלוואה: הסכום המקורי, אחוז הריבית, סוג הריבית, התשלום החודשי, יתרה, תאריך סיום משוער
  • סטטוסים לטיפול בפניות (שחרור שעבוד/ מכתב כוונות/ הסבות ביטוח וכו')


איזה מידע ניתן לקבל במענה האנושי על-ידי בנקאי?

תוכלו לקבל מענה לכל שאלה, החל מרגע קבלת כספי המשכנתא. הנושאים העיקריים המטופלים במוקד:
  • בקשות מידע: יתרת הלוואה, נתונים על לוח הסילוקין, מועדי חיוב ריבית
  • בקשה לצילום מסמכים, בקשה להנפקת כרטיס לקבלת מידע בעדכני הבנק
  • בקשה לשינוי בתנאי ההלוואה
  • בקשות לשינוי נתונים: החלפת כתובת דואר, שינוי חשבון לחיוב וכדו'
  • מידע על פירעון מוקדם חלקי/מלא של ההלוואה
  • הצטרפות לביטוח נכס ו/או ביטוח חיים
  • בירורים הקשורים לביטוח הקיים (מבנה וחיים)
  • מידע בנושא תביעות ביטוח
  • בקשה לשחרור שעבוד של הנכס
  • הנפקת שטרי משכנתא לצורך רישום בלשכת המקרקעין (טאבו)
  • הסדרי תשלום של הלוואות בפיגור