התקשרו למוקד "משכן שירות" 2401*

יש לכם שאלות על המשכנתא שלכם?

מוקד שירות 2401*
מענה קולי 24 שעות, 7 ימים בשבוע
מוקד "משכן שירות" 2401* או 03-653401
מענה אנושי על-ידי בנקאי ימים א'-ה' בין השעות 17:00-09:00

מוקד "משכן שירות"

 

המוקד עומד לרשותכם בכל שאלה או ענין הנוגעים למשכנתא שלכם. באפשרותכם לפנות למענה הקולי וכן לקבל מענה אנושי על-ידי בנקאי. חייגו 2401* או 6532401–03.


למי מיועד השירות?

השירות ניתן למי שיש להם משכנתא בבנק הפועלים, מנהלים חשבון בבנק, ויש להם קוד סודי ל"פועלים בטלפון". ניתן להפיק את הקודי הסודי בסניף, בפועלים באינטרנט ובבנקטים.


מהן שעות הפעילות?

המענה הקולי של "משכן שירות" זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
מענה אנושי על-ידי בנקאי זמין בימים א'-ה' בין השעות 17:00-09:00


איזה מידע ניתן לקבל במענה הקולי?

  • יתרת משכנתא לסילוק, כולל עמלות פירעון מוקדם
  • סכום התשלום החודשי
  • פירוט הלוואות
  • סכום התשלום עבור ביטוח למבוטחים בפוליסה הקולקטיבית
  • יתרת חוב פיגורים
  • פרטי ההלוואה: הסכום המקורי, אחוז הריבית, סוג הריבית, התשלום החודשי, יתרה, תאריך סיום משוער
  • סטטוסים לטיפול בפניות (שחרור שעבוד/ מכתב כוונות/ הסבות ביטוח וכו')


איזה מידע ניתן לקבל במענה האנושי על-ידי בנקאי?

תוכלו לקבל מענה לכל שאלה המתעוררת במהלך חיי ההלוואה, מרגע קבלת כספי המשכנתא. הנושאים העיקריים המטופלים במוקד:
  • בקשות מידע: יתרת הלוואה, נתונים על לוח הסילוקין, מועדי חיוב ריבית
  • בקשה לצילום מסמכים, בקשה להנפקת כרטיס לקבלת מידע בעדכני הבנק
  • בקשה לשינוי בתנאי ההלוואה
  • בקשות לשינוי נתונים: החלפת כתובת דואר, שינוי חשבון לחיוב וכדו'
  • מידע על פירעון מוקדם חלקי/מלא של ההלוואה
  • הצטרפות לביטוח נכס ו/או ביטוח חיים
  • בירורים הקשורים לביטוח הקיים (מבנה וחיים)
  • מידע בנושא תביעות ביטוח
  • בקשה לשחרור שיעבוד של הנכס
  • הנפקת שטרי משכנתא לצורך רישום בלשכת המקרקעין (טאבו)
  • הסדרי תשלום של הלוואות בפיגור