מנהל.ת יחידת ניהול אסטרטגי ומודל הפעלה בחטיבה הקמעונאית-בנק הפועלים
גוש דן
לא רלוונטי
job description
מנהל.ת יחידת ניהול אסטרטגי ומודל הפעלה בחטיבה הקמעונאית-בנק הפועלים
תיאור תפקיד:
1. גיבוש האסטרטגיה הקמעונאית – הגדרת חזון, אסטרטגיה ומיקודים ארוכי טווח של החטיבה, תרגומם ליעדים אופרטיביים ולתוכניות עבודה ישימות, וכן הובלה ותמיכה בעבודות עומק אסטרטגיות.
2. ניהול מודל ההפעלה ותכנון משאבי כ”א – ניטור וניתוח פריסת יחידות השטח (סניפים, מוקדים וכו’), פיתוח התאמות לשיפור חוויית הלקוח וייעול התפעול, תכנון ארוך טווח של מערכי השטח וכוח האדם ואיזון עומסי עבודה בין ערוצים
3. תקציבי השקעה וליווי פרויקטים במיקוד-אחריות על תיעדוף תקציבי ההשקעה החטיבתיים בהתאם לאסטרטגיה שנקבעה, הגדרת מדדי הצלחה וליווי פרויקטים במיקוד.
ניסיון מקצועי נדרש:
• ניסיון משמעותי בגיבוש אסטרטגיה עסקית, ניהול והנעת תהליכים חוצי-ארגון כגון: גיבוש והובלת האסטרטגיה העסקית של האגף, תכנון ופיתוח מודל הפעלה אופטימלי וכו'.
• ניסיון בניהול תוכניות עבודה שנתיות ורב שנתיות, כולל תיאום בין יחידות עסקיות, הובלת תהליכי תכנון ובקרה, מדידת ביצועים וניתוח מגמות.
• ניסיון בניתוח נתונים, שימוש בכלי BI ומערכות מידע עסקיות לצורך הפקת תובנות עסקיות, בניית תחזיות ותכנון משאבים.
• היכרות עם עולם הרגולציה הפיננסית ושינויים בשוק הבנקאות – ניסיון בהתאמת אסטרטגיה עסקית לדרישות רגולטוריות מתפתחות, יכולת לנתח את השפעת השינויים הרגולטוריים על מודל ההפעלה של החטיבה.
• היכרות והבנה מעמיקה עם עולם הבנקאות הקמעונאית, כולל מבנה סניפים, מוקדים, מרכזי ייעוץ וערוצים דיגיטליים-יתרון
כישורים בינאישיים:
• כישורי ניהול ומיומנויות בינאישיות-ניסיון ניהולי מוכח חובה
• יכולת בניית קשרים ושותפויות
• יכולת מנהיגות והובלה
• יכולת תקשורת בינאישית מצוינת, כולל יחסי אנוש מעולים ויכולת השפעה
• גמישות מחשבתית ויכולת פתרון בעיות בצורה יצירתית ומהירה
• יכולת ייצוגיות גבוהה כולל מול דרגים בכירים
• חשיבה אסטרטגית ואנליטית ויכולת ניתוח נתונים
• יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
תיאור תפקיד:
1. גיבוש האסטרטגיה הקמעונאית – הגדרת חזון, אסטרטגיה ומיקודים ארוכי טווח של החטיבה, תרגומם ליעדים אופרטיביים ולתוכניות עבודה ישימות, וכן הובלה ותמיכה בעבודות עומק אסטרטגיות.
2. ניהול מודל ההפעלה ותכנון משאבי כ”א – ניטור וניתוח פריסת יחידות השטח (סניפים, מוקדים וכו’), פיתוח התאמות לשיפור חוויית הלקוח וייעול התפעול, תכנון ארוך טווח של מערכי השטח וכוח האדם ואיזון עומסי עבודה בין ערוצים
3. תקציבי השקעה וליווי פרויקטים במיקוד-אחריות על תיעדוף תקציבי ההשקעה החטיבתיים בהתאם לאסטרטגיה שנקבעה, הגדרת מדדי הצלחה וליווי פרויקטים במיקוד.
ניסיון מקצועי נדרש:
• ניסיון משמעותי בגיבוש אסטרטגיה עסקית, ניהול והנעת תהליכים חוצי-ארגון כגון: גיבוש והובלת האסטרטגיה העסקית של האגף, תכנון ופיתוח מודל הפעלה אופטימלי וכו'.
• ניסיון בניהול תוכניות עבודה שנתיות ורב שנתיות, כולל תיאום בין יחידות עסקיות, הובלת תהליכי תכנון ובקרה, מדידת ביצועים וניתוח מגמות.
• ניסיון בניתוח נתונים, שימוש בכלי BI ומערכות מידע עסקיות לצורך הפקת תובנות עסקיות, בניית תחזיות ותכנון משאבים.
• היכרות עם עולם הרגולציה הפיננסית ושינויים בשוק הבנקאות – ניסיון בהתאמת אסטרטגיה עסקית לדרישות רגולטוריות מתפתחות, יכולת לנתח את השפעת השינויים הרגולטוריים על מודל ההפעלה של החטיבה.
• היכרות והבנה מעמיקה עם עולם הבנקאות הקמעונאית, כולל מבנה סניפים, מוקדים, מרכזי ייעוץ וערוצים דיגיטליים-יתרון
כישורים בינאישיים:
• כישורי ניהול ומיומנויות בינאישיות-ניסיון ניהולי מוכח חובה
• יכולת בניית קשרים ושותפויות
• יכולת מנהיגות והובלה
• יכולת תקשורת בינאישית מצוינת, כולל יחסי אנוש מעולים ויכולת השפעה
• גמישות מחשבתית ויכולת פתרון בעיות בצורה יצירתית ומהירה
• יכולת ייצוגיות גבוהה כולל מול דרגים בכירים
• חשיבה אסטרטגית ואנליטית ויכולת ניתוח נתונים
• יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות


Thanks for writing
The application was received by the system

Failed to send file
Please try again