הלוואה דיגיטלית ללקוחות כל הבנקים עד 50,000 ₪
הכסף אצלך בחשבון תוך יום עסקים מפתיחת החשבון ואישור ההלוואה!
הלוואה דיגיטלית ללקוחות כל הבנקים עד 50,000 ₪
הכסף אצלך בחשבון תוך יום עסקים מפתיחת החשבון ואישור ההלוואה!
שלבי הגשת הבקשה
לפני שמתחילים חשוב לוודא שתעודת הזהות המקורית שלך לידך.
התהליך מיועד למי שלא מנהלים חשבון בבנק הפועלים
הלוואה דיגיטלית, נוחה וגמישה
הלוואה עד 50,000 ₪
הכל דיגיטלי, בלי להגיע לסניף
החזר של 3-72 תשלומים חודשיים
חשוב לדעת
הסכמה למסירת מידע - מידע שיימסר על ידך במסגרת בקשה זו ישמש לצורך הטיפול בה ו/או למתן ההלוואה ו/או לניהולה על ידי הבנק או מי מטעמו, על פי כל דין.מסירת המידע כפופה להסכמתך, נחוצה לצורך הטיפול בבקשת ההלוואה, ולא חלה עליך חובה חוקית למסור אותו. כמו כן, הגשת הבקשה, מילוי הפרטים ומסירת ההסכמות מבוצעים על ידך. כמו כן, הגשת הבקשה, מילוי הפרטים ומסירת ההסכמות מבוצעים על ידך. בחירתך להמשיך בתהליך מהווה הסכמה מצידך למסירת המידע כאמור. כמו כן, בגין אי קיום התחייבויות ו/או פיגורים בהלוואה יחול חיוב בעמלות, כמפורט במסמכי פתיחת חשבון ובהסכם ההלוואה.
- אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.
- יובהר כי אין באמור לעיל כדי להוות התחייבות לפתיחת חשבון, למתן ההלוואה ולהעברת הכספים. כל אלה כפופים לתנאי הבנק ולכל דין.
- לפני הגשת בקשת ההלוואה כדאי לבדוק האם באפשרותך לעמוד בהחזרי ההלוואה, והאם ההלוואה המבוקשת מתאימה לך. לצורך כך יש לקחת בחשבון הן הכנסות והן הוצאות והתחייבויות קיימות ו/או עתידיות.
- ההלוואה אינה מיועדת לשמש לרכישת ניירות ערך. בנוסף, היא אינה מיועדת לשמש למטרות דיור, כלומר, לרכישה או לחכירה של נכס או לבנייה, להרחבה או לשיפוץ של דירת מגורים, לרכישת מגרש לבניית דירת מגורים או זכות בדירת מגורים בדמי מפתח ו/או לפירעונה של הלוואה לאחת ממטרות אלו.
- ההלוואה אינה צמודה ותישא ריבית משתנה בשיעור של פריים + 1.5% ועד פריים + 10% המהווה ריבית נומינלית שנתית בשיעור של 7.75% ועד 16.25% וריבית אפקטיבית בשיעור של 8.03% ועד 17.51% נכון לתאריך 02/08/2023.
שאלות ותשובות
מאילו שלבים מורכב תהליך הגשת הבקשה להלוואה?
התהליך כולל 3 שלבים עיקריים:
- הגשת בקשה להלוואה וקבלת אישור עקרוני – במסגרת שלב זה נבקש ממך פרטים אישיים כדי שנוכל לזהות אותך ולבחון את הבקשה. אם יתקבל אישור עקרוני, נעדכן אותך כבר בשלב זה ונבקש ממך לבחור חשבון בבעלותך שאליו יועבר הכסף.
- פתיחת חשבון ללא עמלות לצורך ההלוואה בתהליך דיגיטלי.
- כניסה לחשבון החדש, אישור תנאי ההלוואה וקבלת הכסף לחשבון שבחרת.
מי יכול להגיש בקשת הלוואה בתהליך זה?
ההלוואה ללקוחות כל הבנקים מיועדת לאזרחי ישראל שהם גם תושבי ישראל מעל גיל 21.
האם לקוחות כל הבנקים יכולים להגיש בקשה להלוואה?
כן. לקוחות שלא מנהלים חשבון בבנק הפועלים יכולים להגיש בקשה בתהליך זה.
לקוחות בנק הפועלים שמעוניינים להגיש בקשה להלוואה מוזמנים לפנות דרך האתר או אפליקציית הבנק.
לקוחות בנק הפועלים שמעוניינים להגיש בקשה להלוואה מוזמנים לפנות דרך האתר או אפליקציית הבנק.
לאיזו מטרה אפשר לבקש את ההלוואה?
ההלוואה אינה מיועדת לשמש לרכישת ניירות ערך. בנוסף, היא אינה מיועדת לשמש למטרות דיור, כלומר, לרכישה או לחכירה של נכס או לבנייה, להרחבה או לשיפוץ של דירת מגורים, לרכישת מגרש לבניית דירת מגורים או זכות בדירת מגורים בדמי מפתח ו/או לפירעונה של הלוואה לאחת ממטרות אלו.
האם כדי לקבל הלוואה זו יש צורך בערבים או בביטחונות?
לא, בתהליך זה אין צורך בערבים או בביטחונות.
לכמה זמן האישור העקרוני שקיבלתי להלוואה תקף?
האישור תקף במשך 10 ימים ממועד קבלתו, במהלכם ניתן יהיה לקבל את ההלוואה בתנאים שאושרו, ובלבד שלא התקבל בבנק מידע שיש בו כדי למנוע את מתן ההלוואה.
מתי אקבל את הכסף?
לאחר האישור העקרוני ופתיחת החשבון, נבקש ממך להיכנס לאתר בנק הפועלים כדי לאשר את העברת הכסף לחשבון שבחרת. לרוב אפשר יהיה לראות את הכסף בחשבון ביום העסקים שלאחר ביצוע ההעברה.
מה משך תקופת ההלוואה?
אפשר לפרוס את החזר ההלוואה לתשלומים של 3-72 חודשים.
האם עליי לפתוח חשבון בבנק הפועלים כדי לקבל את ההלוואה?
כן, יש צורך לפתוח חשבון, אבל חשוב לדעת שמדובר בחשבון לצורך הלוואה, ללא עמלות* לא תהיה לך אפשרות לבצע בחשבון זה פעולות שאינן קשורות בהלוואה.
*במקרים של אי קיום התחייבויות ו/או פיגורים בהלוואה יחול חיוב בעמלות, כמפורט במסמכי פתיחת החשבון ובהסכם ההלוואה.
*במקרים של אי קיום התחייבויות ו/או פיגורים בהלוואה יחול חיוב בעמלות, כמפורט במסמכי פתיחת החשבון ובהסכם ההלוואה.
האם יש לי אפשרות לבחור לאיזה חשבון לקבל את הכסף?
כן. אם בקשת ההלוואה תאושר, תהיה לך אפשרות לקבל את הכסף לכל חשבון בנק בישראל שנמצא בבעלותך.
אם הכסף עובר לחשבון קיים בבעלותי, למה צריך לפתוח חשבון בבנק הפועלים?
פתיחת חשבון בבנק הפועלים דרושה לצורך ניהול ההלוואה.
איך אוכל לגשת לחשבון שלי אחרי שייפתח?
אפשר לגשת לחשבון דרך אתר או אפליקציית בנק הפועלים.
האם בעתיד אוכל להשתמש בחשבון ההלוואה שפתחתי גם למטרות אחרות?
חשבון זה משמש לצורך הלוואה זו בלבד. כדי לנהל חשבון עו״ש רגיל, יש לפתוח חשבון חדש בתהליך דיגיטלי מהיר באמצעות אפליקציית פועלים OPEN או באמצעות פנייה לאחד מסניפי הבנק.
למה כדאי לבצע את התהליך ממכשיר טלפון חכם?
השימוש בטלפון חכם (שיש בו מצלמה ומיקרופון תקינים) מאפשר להגיש את בקשת ההלוואה באופן דיגיטלי ומהיר. הגשת הבקשה באמצעות מחשב תצריך ניהול שיחה עם בנקאי לאימות זהותך והעברת הכסף.
האם דרושה תעודת זהות כדי להגיש את בקשת ההלוואה?
כן, בתהליך פתיחת החשבון לצורך ההלוואה, נבקש ממך לסרוק את תעודת הזהות שלך. חשוב שתעודת הזהות תהיה מקורית ובתוקף.
למה צריך תעודת זהות מקורית?
מכיוון שתהליך פתיחת החשבון נעשה באופן דיגיטלי ולא באמצעות בנקאי, הזיהוי נעשה באמצעות טכנולוגיה המצריכה סריקה של תעודת זהות מקורית.
איך מתבצעים החזרי ההלוואה?
לצורך תשלום החזרי ההלוואה, יש להקים הרשאה לחיוב חשבון עבור בנק הפועלים, בחשבון שאליו בחרת לקבל את כספי ההלוואה. אם אינך רוצה לשלם את ההחזרים מחשבון זה, ניתן לגשת לסניף בנק הפועלים לבדיקת האפשרות לקבלת הלוואה אחרת.
מהי הרשאה לחיוב?
הרשאות לחיוב חשבון מאפשרות למוסדות הרלוונטיים לחייב את החשבון שלך עבור מים, חשמל, ארנונה וכיו״ב. במקרה הזה, הרשאה לחיוב החשבון תאפשר לבנק הפועלים לחייב בהחזרי ההלוואה את החשבון שבחרת.
איך מקימים הרשאה לחיוב עבור בנק הפועלים?
לרוב יש אפשרות להקים הרשאה לחיוב דרך אתר האינטרנט או האפליקציה של הבנק שבו מנוהל החשבון. בדרך כלל יש ללחוץ על "עובר ושב" ואז לחפש את האפשרות "הרשאה לחיוב חשבון".
במסגרת הקמת ההרשאה בחשבון יש להקליד את קוד המוסד של בנק הפועלים – 900. לא חובה להקליד מספר אסמכתה.
במסגרת הקמת ההרשאה בחשבון יש להקליד את קוד המוסד של בנק הפועלים – 900. לא חובה להקליד מספר אסמכתה.
האם אפשר להחזיר את הלוואה, או חלקה, בפירעון מוקדם?
ניתן לבצע פירעון מוקדם של כל ההלוואה או של חלק ממנה גם לפני סוף תקופת ההלוואה, באמצעות שיחה עם בנקאי בסניף או במוקד ׳פועלים בטלפון׳ ב-2405*. פירעון מוקדם של הלוואה זו אינו כרוך בעמלות פירעון או בעלות אחרת. האפשרות לבצע פירעון מוקדם כפופה לתנאי הסכם ההלוואה ולהוראות כל דין.
פתחתי חשבון לצורך קבלת ההלוואה אך בסופו של דבר החלטתי לא לקחת אותה. איך אוכל לסגור אותו?
במקרה כזה יש להגיש בקשה לסגירת חשבון דרך האתר או דרך בנקאי ב-2405*. בכל מקרה, החשבון החדש יהיה חסום, לא תהיה בו כל פעילות והוא לא יחויב בעמלות*.
*במקרים של אי קיום התחייבויות ו/או פיגורים בהלוואה יחול חיוב בעמלות, כמפורט במסמכי פתיחת החשבון ובהסכם ההלוואה.
*במקרים של אי קיום התחייבויות ו/או פיגורים בהלוואה יחול חיוב בעמלות, כמפורט במסמכי פתיחת החשבון ובהסכם ההלוואה.
יש לי שאלה על התהליך, למי אפשר לפנות?
לשאלות ולתמיכה ניתן לפנות ל-2405*