אמנת השירות של פניות הציבור

חשוב לנו לשמוע אותך.
 

בנק הפועלים מייחס חשיבות עליונה לשביעות הרצון שלך ומעמיד לרשותך את הצוות המסור של פניות הציבור כדי לענות לכל שאלה, תלונה, הצעה או משוב.
כל פנייה שמגיעה אלינו היא הזדמנות עבורנו ללמוד, להעמיק את הקשר אתך, לשפר את החוויה שלך בבנק הפועלים ולתקן ליקויים.
 

אנו מתחייבים לפעול מתוך ערכים אלה:

הגינות
נטפל בכל פנייה שלך עד תום בהגינות ובאחריות, בהתאם למערכת נהלים ברורה המבטיחה זאת.

פרטיות
כל המידע שלך שמור היטב כשהוא סודי וחסוי, ואנו מתחייבים שלא לחשוף אותו אלא אם התבקשנו אחרת על ידך או על ידי רשויות החוק.

אמינות
הציפיות והצרכים שלך עומדים לנגד עינינו בכל עת, ונמשיך לפעול כדי להעמיד לרשותך מערכת בנקאית מקצועית, אמינה ויעילה.

שקיפות
אנו מתחייבים לאשר בכתב, בטלפון או ב-SMS את קבלת הפנייה שלך. תשובה מלאה תישלח לאחר בירור מקיף בתוך 45 ימים מקבלת הפנייה.
אם הבירור ידרוש זמן נוסף וחריג, נעדכן אותך על כך.


אנו מזמינים אותך לפנות אלינו בכל עניין ובכל דרך שנוח לך:

  • באתר הבנק - https://www.bankhapoalim.co.il/he/contact-us/public-inquiries 
  • בטלפון: 03-5673697 שעות פעילות: 08:00-15:00
  • בפקס: 03-7136146
  • בדואר ישראל: בנק הפועלים, שדרות רוטשילד 50 , תל אביב 66883


לשירותך בכל עת,
שרון גולד
נציבת פניות הציבור