פניות הציבור

בנק הפועלים מייחס חשיבות עליונה לשביעות הרצון שלך ומעמיד לרשותך
את הצוות המסור של פניות הציבור לטיפול בתלונות.

אם אינך שבע/ת רצון מתשובה שקיבלת מהנהלת הסניף או במוקדי השירות השונים -
הנך מוזמן/ת לפנות אלינו ואנו נבדוק את פנייתך באופן מקיף ונשיב לך בתוך 45 ימים מקבלת התלונה.
יש לך חשבון בבנק הפועלים?

אנו מציעים לך לפנות אלינו מתוך חשבונך.
כך תוכל לקבל מענה באתר ולעקוב אחר סטטוס הטיפול.
להגשת פנייה יש להיכנס לחשבונך > שירות ותמיכה > פניות הציבור

עד 1,000 תווים
טופס זה נועד להגשת תלונות, אם ברצונך לבצע פעולות בחשבון/לשלוח הודעה לבנקאים בסניף, באפשרותך לפנות לפועלים בטלפון 2407* או ישירות לסניף.
בשדה זה ניתן ניתן להעלות מספר בלתי מוגבל של קבצים.
מוגבל ל 2 MB.
סוגים מותרים: pdf doc docx xls xlsx.
פניות הציבור

חשוב לדעת

  • באמצעות הקשה על כפתור 'שליחה' הנך מאשר/ת כי קראת ואת/ה מסכים/ה למדיניות הפרטיות של הבנק, לרבות כי המידע שתזין בטופס זה נמסר על ידך מרצונך החופשי, כי המידע ישמש לצורך טיפול בפנייתך ו/או מטרות אחרות המפורטות במדיניות הפרטיות וכי אנו עשויים לשמור את המידע במאגרי המידע של הבנק ולהצליב אותו עם כל מידע אחר על אודותיך אשר מצוי בידינו.