בנק הפועלים וחברת הביטוח מגדל חתמו על הסכם המאפשר ביצוע תשלומי תביעות והחזרים ללקוחות מגדל באמצעות אפליקציית bit
24.07.19שיתוף הפעולה, בין שתי חברות מובילות בתחומן, מביא בשורה אמיתית ללקוחות מגדל שייהנו מחוויית שירות מתקדמת וייחודית. יתרונות אלה משמעותיים בעיקר בשוק התחרותי של היום, שבו חוויית הלקוח היא גורם מבדל.
הבחירה באפליקציית bit, אפליקציית התשלומים המובילה בישראל עם מעל 2 מיליון הורדות, תאפשר לתת את המענה הטוב ביותר ללקוחות. bit הושקה כמענה לצורך בפתרון טכנולוגי פשוט ומהיר לביצוע תשלומים יומיומיים לאנשים אחרים – באופן המאובטח ביותר ובחוויית תשלום ייחודית, זמינה ומהירה. bit, כאפליקציה דינאמית שהמשיכה להתחדש בהתאם לצרכים המשתנים בשוק, תשמש את מגדל לתשלום תביעות, החזרים ולקיזוז תשלומים, כאשר הסכומים יועברו ישירות לחשבון הלקוח.
מעבר למהפכה השירותית, הלקוחות נהנים משליטה מלאה – לקוחות מגדל יקבלו הודעת SMS על תשלום באפליקציה ויוכלו לאשר את קבלת התשלום שיועבר ישירות לחשבון הבנק שלהם בצורה קלה, פשוטה ומהירה. בנוסף, התשלום נכנס רק באישור הלקוחות לאחד מהחשבונות שהגדירו באפליקציה וכך הלקוחות יהיו מודעים לסכום ולסיבה בגינה התקבל התשלום מחברת הביטוח.
סער זכריש, מנהל אגף דיגיטל בחטיבת החדשנות בבנק הפועלים: "שילוב הכוחות בין שני הגופים, המובילים כל אחד בתחומו, מגדל, חברה מובילה בתחום הביטוח וbit-, אפליקציית התשלומים המובילה בישראל, מייצר בשורה אמיתית ללקוחות מגדל בעולם חוויית הלקוח".
תמי אוחנה-קול, מנהלת חטיבת הטכנולוגיות במגדל: "מגדל מניחה במרכז העשייה שלה את טובת הלקוחות ונוחות השימוש שלו בשירותים שמעניקה לו מגדל במגוון ערוצים בחייו. אנו מאמינים ששיתוף הפעולה עם אפליקציות התשלום יביא להתייעלות משמעותית בחוויית הלקוח".