4 צעדים ליצירת שיווק דיגיטלי אפקטיבי לעסק שלכם
4 צעדים ליצירת שיווק דיגיטלי אפקטיבי לעסק שלכם
שיווק דיגיטלי מאפשר לחשוף את העסק שלכם לכמה שיותר אנשים, דרך מגוון פלטפורמות: אפליקציות, דואר אלקטרוני, אתרים, רשתות חברתיות ועוד. כדי להשיג שיווק דיגיטלי אפקטיבי שמייצר תוצאות טובות צריך לתכנן מראש, להיות יצירתיים ולבחור את הפלטפורמות הנכונות והמשתלמות עבור העסק שלכם. כדי לתמוך בעסקים הקטנים, בנק הפועלים חבר לחברות מובילות ומציע ללקוחותיו מגוון פתרונות לקידום העסק בתקופה מורכבת זו.
הנה 4 צעדים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון:
התמקדו בקהל היעד הפוטנציאלי שלכם
כדי להגיע לקהל היעד המתאים לכם, חשוב להתאים את המסרים השיווקיים למאפיינים שלו, כמו גיל, מקום מגורים, תחומי ענין, האתרים בהם הוא גולש ועוד. לפני שאתם מוציאים לפועל מהלך שיווקי בדיגיטל, אפילו אם הוא קטן, חשבו היטב על קהל היעד. המסקנות שאליהן תגיעו יעזרו לכם למקד את השיווק הדיגיטלי שלכם.
כדי להגיע לאנשים שנמצאים ממש באזור שלכם, מומלץ לפרסם ב-easy, אפליקציית חיפוש מקומי למציאת עסקים, אירועים, שירותים ועוד. כשמפרסמים את העסק ב- easy, המערכת יודעת לזהות מצב בו משתמש שנמצא בקרבת העסק שלכם מחפש מוצר או שירות רלוונטי, ואז להציג לו את המודעה שלכם ראשונה ברשימת תוצאות החיפוש. זוהי דרך אפקטיבית מאוד להגיע ישירות ללקוח פוטנציאלי שנמצא בקרבת העסק שלכם ומעוניין במה שיש לכם להציע.
כדי להגיע לאנשים שנמצאים ממש באזור שלכם, מומלץ לפרסם ב-easy, אפליקציית חיפוש מקומי למציאת עסקים, אירועים, שירותים ועוד. כשמפרסמים את העסק ב- easy, המערכת יודעת לזהות מצב בו משתמש שנמצא בקרבת העסק שלכם מחפש מוצר או שירות רלוונטי, ואז להציג לו את המודעה שלכם ראשונה ברשימת תוצאות החיפוש. זוהי דרך אפקטיבית מאוד להגיע ישירות ללקוח פוטנציאלי שנמצא בקרבת העסק שלכם ומעוניין במה שיש לכם להציע.
השקיעו זמן לייצר תוכן שימצב אתכם כמומחים
פרסום תוכן מקצועי באתר שלכם, לצד פרסום המוצרים והשירותים עצמם, יעניק ללקוחות ערך ממשי ויאפשר לכם למצב את עצמכם כבעלי ידע והבנה בתחום העיסוק שלכם. בנוסף אתם יכולים להקים בלוג שבו יופיעו תכנים הקשורים לעסק שלכם וגם לייצר ולהפיץ כתבות ממומנות בתחום המומחיות המקצועית שלכם. אלה גם יתרמו לעסק שלכם מבחינה תדמיתית וגם ייצרו תנועה של לקוחות חדשים לעסק שלכם. לדוגמא בר יכול לפרסם מתכון לקוקטייל קייצי שהצוות ממליץ עליו, חנות יצירה יכולה להציע הצעות להפעלות לילדים.
עשו שימוש במידע שהדיגיטל נותן לכם
שיווק דיגיטלי מאפשר לכם לקבל מידע רלוונטי ובעל ערך שבעזרתו תוכלו לייעל את תקציב הפרסום ולקבל החלטות בנוגע לסוג הפרסום. במהלך תקופת הפרסום, חשוב להיות עם האצבע על הדופק, להתעדכן בכל הנתונים ולקבל החלטות אפקטיביות. אפליקציית החיפוש easy היא דוגמה טובה לפלטפורמה דיגיטלית שנותנת לכם מידע רב כשאתם מפרסמים בה. כשמפרסמים ב-easy מקבלים גישה למגוון נתונים: סטטיסטיקות, כמות חשיפות לדף העסק שלכם, כניסות לאתר ולדף הפייסבוק ועוד. תוכלו להשתמש במידע הזה כדי לדעת כמה לקוחות הקידום ב-easy ייצר לכם, להפיק תובנות ולעדכן בהתאם את תקציב הפרסום בזמן אמת, לפי הצורך.
צרו קשר עם האנשים "הנכונים"
משפיעני רשת ומובילי דעה יכולים לתרום משמעותית לשיווק של העסק שלכם ברשתות החברתיות. כמובן שחשוב למצוא מישהו או מישהי שמשפיעים ומובילים בתחום שאליו משתייך העסק, המוצר או השירות שלכם. הרעיון מאחורי העבודה בשיתוף מובילי דעה ומשפיעני רשת הוא לחשוף את העסק שלכם בפני העוקבים הרבים שלהם. מטבע הדברים, עלות שיתוף הפעולה עם משפיענים פופולריים במיוחד היא יקרה יותר. בכל מקרה, כדאי ליצור קשר עם מובילי דעה בתחומכם או באזור שבו פועל העסק ולשתף אותם במוצרים שלכם. אם הם יתלהבו מהם, ייתכן שיסכימו לספר עליהם באופן אוהד גם ללא תשלום.
מעוניינים לקדם את העסק שלכם בדיגיטל? לבנק הפועלים ולאיזי יש הטבה מיוחדת עבורכם!
קבלת ההטבה בכפוף לתנאי תקנון ההטבה שבאתר הבנק ולתנאי השימוש של חברת easy.
לצפייה בהטבה >> לחצו כאן
קבלת ההטבה בכפוף לתנאי תקנון ההטבה שבאתר הבנק ולתנאי השימוש של חברת easy.
לצפייה בהטבה >> לחצו כאן