מוקד פועלים TOP
 

 

 


מוקד פועלים TOP
 


קיבלתם שירות TOP?
במידה ולא, אנחנו כאן בשבילכם 



במקרים בהם לא קיבלתם מענה מספק או שלא חזרו אליכם, אתם מוזמנים לפתוח אלינו פניה ואנו נחזור אליכם תוך יום עסקים, בכפוף לשעות הפעילות של המוקד (ימי א'-ה' 8:30-19:00 ובימי ו' 8:00-12:30).

לפתיחת פנייה מלאו את הפרטים הבאים:

יש להזין מס' סניף וחשבון מופרדים במקף (לדוגמא: 500-1234567). מס' סניף בן 3 ספרות ומס' חשבון בין 4-8 ספרות
ניתן להקליד עד 1000 תווים
ניתן להעלות מספר קבצים
מוגבל ל 4 MB
סוגים מותרים: pdf, doc, docx, xls, xlsx, jpg, png
4 MB limit per form.
כתיבת פניה לנציג

חשוב לדעת

  • באמצעות הקשה על כפתור 'שליחה' הנך מאשר/ת כי קראת ואת/ה מסכים/ה למדיניות הפרטיות של הבנק, לרבות כי המידע שתזין בטופס זה נמסר על ידך מרצונך החופשי, כי המידע ישמש לצורך טיפול בפנייתך ו/או מטרות אחרות המפורטות במדיניות הפרטיות וכי אנו עשויים לשמור את המידע במאגרי המידע של הבנק ולהצליב אותו עם כל מידע אחר על אודותיך אשר מצוי בידינו.
  • זמן הטיפול בפניות הינו עד יום עסקים.