שאלות נפוצות
תוצאות חיפוש
לא נמצאו תוצאות עבור חיפוש זה.

שאלות נפוצות

פעולה זו כרוכה בתשלום עמלה בסך 1.35 ₪ להעברה, כמו פעולות אחרות המבוצעות בשירותים עצמיים, כגון מכשיר בנקט, תיבת שירות (עד 20 שיקים להפקדה, העברה, תשלום שוברים), מכשיר עדכן, מכונה משולבת, אינטרנט, אפליקציה ומענה קולי (IVR).
יש להיכנס ללשונית "הגדרות והעדפות" הממוקמת בחלקו העליון של דף העו"ש. בחלקו השני של הדף שייפתח, תחת הכותרת "הרשאות בחשבון שלי", יש לבחור ב"עדכון הרשאות".

בשלב זה, לצורך עדכון הרשאות בחשבון, צריך לעבור תהליך אימות נוסף המורכב משני שלבים. עם השלמתו, יש לבחור את ההרשאה הרצויה. לאחר מכן, יש לסמן "קראתי ואני מסכים לתנאי השירות", ואז ללחוץ על הכפתור "המשך" שמצד שמאל בתחתית המסך. חשוב לוודא שקיבלת מסך המאשר כי הפעולה נקלטה בהצלחה. 

בנוסף, קיימת אפשרות לעדכון ההרשאות באמצעות האפליקציה, באופן הבא:
לאחר הכניסה לחשבון, יש ללחוץ בתפריט הגריל (בצורת שלושה פסים) המופיע בצדו העליון הימני של המסך על "הגדרות", ולאחר מכן "ההרשאות שלי בחשבון "> "ביצוע הליך אימות" > "בחירת ההרשאה הרצויה". כעת יש לסמן את ההרשאה המבוקשת ולאשר את התנאים. 
לאחר מכן יש ללחוץ על "המשך" מצד שמאל בתחתית המסך, ואז על " עדכן הרשאות".  חשוב לוודא שקיבלת מסך המאשר כי הפעולה נקלטה בהצלחה.

עם סיום הפעולה ניתן יהיה לפעול בהתאם להגדרת ההרשאות שביצעת.
 
לקוחות המצורפים לשירות "פועלים בדיגיטל" יכולים להפיק את הטופס בחשבונם באתר הבנק (ניתן להפיק את האישור בעברית ובאנגלית). בנוסף, ניתן להפיק את הטופס גם בכל אחד מסניפי בנק הפועלים.

הפקת אישור ניהול חשבון באתר הבנק (ללא עלות):  
יש לבחור בחשבון שעבורו נדרש האישור, ואז להיכנס ללשונית "הגדרות והעדפות" הממוקמת בחלקו העליון של דף העו"ש.   
בצד שמאל של המסך, יש לבחור "אישור ניהול חשבון", ואז ללחוץ על הקישור "אישור לניהול חשבון בבנק הפועלים".  

ניתן לבחור את שפת הנפקת האישור (אנגלית /עברית) ולבקש שיוצגו באישור מיופי הכח / מורשי החתימה בחשבון.  
להצגת האישור, יש ללחוץ על "הצג PDF" בצידו השמאלי התחתון של המסך. להדפסת האישור, יש ללחוץ על אייקון המדפסת.  

האישור כולל:  
  • שמות הבעלים בחשבון ומספרי תעודת הזהות שלהם  
  • מספר סניף וחשבון    
  • תאריך פתיחת החשבון   
  • לבקשת הבעלים, ניתן להוסיף באישור את שמות מיופי הכח בחשבון   
  • האישור אינו מכיל את יתרת החשבון   
ניתן לתאם פגישה עם בנקאי בסניף באמצעות אתר הבנק, באופן הבא:
לחיצה על האייקון של "קביעת פגישה" המופיע בסמוך למספר החשבון > במסך המתקבל ניתן לבחור את "סוג הפגישה", כלומר, לבחור בין שיחה טלפונית לבין פגישה בסניף. 
לאחר בחירת סוג הפגישה ולחיצה על "המשך", יופיע יומן הבנקאים בסניף לקביעת המועד הרצוי. לאחר קביעת מועד הפגישה יתקבל אישור על התאריך והשעה שנקבעה.

שעות פעילות הסניפים: 
ימים ב'-ה' 13:30-08:30 
אחה"צ בימים ב',ד'18:30-16:00 
יום ו' 12:30-08:15
במקרה שבו לא מתבצעת כניסה לחשבונך ב"פועלים בדיגיטל" במשך תקופה רצופה של 180 יום רצופים ויותר, נחסמת סיסמתך לשירות. אם ברצונך לשוב ולהיכנס לחשבון, עליך להנפיק סיסמה חדשה.
ניתן לפתוח חשבון בבנק הפועלים במגוון ערוצים:
  • הכי פשוט וקל! באפשרותכם לפתוח חשבון ישירות מהנייד!
    רק כמה דקות ויש לכם חשבון חדש באפליקציית פועלים open
  • בכל אחד מסניפי בנק הפועלים - יש להגיע עם תעודת זהות
  • מידע נוסף על פתיחת חשבון ניתן לקבל בטלפון *2405

העברות והרשאות לצד ג'

באתר: לאחר הכניסה לחשבונך, יש ללחוץ בסרגל הכלים העליון על הלשונית "עובר ושב". לאחר מכן יש ללחוץ על "העברות כספים" בתפריט הימני. בשדה "למי להעביר", עליך לבחור בין העברה ללקוח אחר בבנק (העברה לצד ג') או לחשבונות אחרים שבבעלותך. בסיום יש לוודא קבלת מסך אישור על ביצוע הפעולה.

באפליקציה: במסך הכניסה, תחת הכותרת "מה ברצונך לעשות?", יש לבחור באפשרות "העברת כספים". לאחר הכניסה לחשבונך (מצד ימין למעלה) ניתן להגיע למסך הרלוונטי על ידי לחיצה על "הפעולות והשירותים", ולאחר מכן על "להעביר כספים". 

ניתן לבצע העברה מיידית בסכום של עד 100,000 ₪. 
בביצוע פעולת העברה בסכום העולה על 6,000 ש"ח באמצעות אתר הבנק והאפליקציה, יופעל אימות זהות לצורך אבטחת חשבונך. בהעברה בסכום של 50,000-100,000 ש"ח, יש צורך באישור בנקאי. במקרה זה, הבקשה תועבר לבנקאי ותבוצע לאחר אישורה.

לנוחותך, ניתן לעקוב אחר ביצוע הפעולה באופן הבא:
  • קבלת עדכון ב-SMS לאחר ביצוע העברה
  • במקרה של דחיית העברה, באמצעות "סטטוס העברות כספים" באתר הבנק
כל עוד ההעברה לא בוצעה, ניתן לבטל אותה במסך "סטטוס העברות כספים'.  
פעולת העברה שבוצעה אינה ניתנת לביטול.
כל עוד הפעולה ממתינה לביצוע, היא תופיע בסטטוס "העברות" באתר הבנק. 
לאחר ביצוע הפעולה היא תופיע תחת "תנועות מהיום". 
לאחר קבלת אישור הבנקאי, אישור סופי על ביצוע הפעולה יהיה זמין לאחר 2 ימי עסקים  בתיבת ה'דואר נכנס' באתר הבנק או תישלח אליך למייל.
העברה שמבוצעת בין 2 חשבונות המנוהלים בבנק פועלים משתקפת בחשבון באופן מיידי.
העברה שמבוצעת לבנק זר/מבנק זר, תופיע בחשבונך לאחר יום עסקים, אם בוצעה ביום חול לפני השעה 18:30 ובשישי וערבי חג לפני השעה 14:00. אם ההעברה בוצעה לאחר שעות אלה, היא תופיע בחשבונך רק לאחר 2 ימי עסקים.

לצפייה במסמך האישור באתר:
  • לחיצה על לשונית "עובר ושב" > "העברות כספים בש"ח" שבתפריט הימני> "סטטוס העברות".  
  • לחיצה על צלמית המעטפה הממוקמת משמאל לגלילה, בה מופיע מספר החשבון (מתחת לסרגל התפריטים העליון). לאחר מכן בחירה באפשרות "לתיבה שלך" . במסך שנפתח בדואר הנכנס, ניתן לבצע סינון לפי תקופה (מתחילת חודש, 30 יום, חצי שנה ואפשרות להגדרת תאריך ספציפי) ולפי נושא (הגדרת מילת חיפוש/לא נקרא)

לצפייה במסמך האישור באפליקציה:
יש ללחוץ על "תפריט אישי" מצד שמאל למעלה באפליקציה.  תחת המילים "יצירת קשר", יש ללחוץ על "מייל". ב"תיבת פועלים במייל", בתיקיית דואר נכנס, יוצגו המכתבים שנשלחו. לחיצה על אחד המכתבים תפתח את רשימת האפליקציות במכשירך אשר תומכות בצפייה במכתב ובהורדתו. אם לא מותקנת אפליקציה מהסוג הזה במכשירך, יש לבחור אפליקציה שתומכת באקרובט על מנת לפתוח את המכתב (ניתן להוריד אפליקציה כזאת בחנות האפליקציות). 
פעולה זו כרוכה בתשלום עמלה בסך 1.35 ₪ להעברה, כמו פעולות אחרות המבוצעות בשירותים עצמיים, כגון מכשיר בנקט, תיבת שירות (עד 20 שיקים להפקדה, העברה, תשלום שוברים), מכשיר עדכן, מכונה משולבת, אינטרנט, אפליקציה ומענה קולי (IVR).
יש להיכנס ללשונית "הגדרות והעדפות" הממוקמת בחלקו העליון של דף העו"ש. בחלקו השני של הדף שייפתח, תחת הכותרת "הרשאות בחשבון שלי", יש לבחור ב"עדכון הרשאות".
בשלב זה, לצורך עדכון הרשאות בחשבון, צריך לעבור תהליך אימות נוסף המורכב משני שלבים. עם השלמתו, יש לבחור את ההרשאה הרצויה. לאחר מכן, יש לסמן "קראתי ואני מסכים לתנאי השירות", ואז ללחוץ על הכפתור "המשך" שמצד שמאל בתחתית המסך. חשוב לוודא שקיבלת מסך המאשר כי הפעולה נקלטה בהצלחה. 


בנוסף, קיימת אפשרות לעדכון ההרשאות באמצעות האפליקציה, באופן הבא:

לאחר הכניסה לחשבון, יש ללחוץ בתפריט הגריל (בצורת שלושה פסים) המופיע בצדו העליון הימני של המסך על "הגדרות", ולאחר מכן "ההרשאות שלי בחשבון "> "ביצוע הליך אימות" > "בחירת ההרשאה הרצויה". כעת יש לסמן את ההרשאה המבוקשת ולאשר את התנאים. 
לאחר מכן יש ללחוץ על "המשך" מצד שמאל בתחתית המסך, ואז על " עדכן הרשאות".  חשוב לוודא שקיבלת מסך המאשר כי הפעולה נקלטה בהצלחה.

עם סיום הפעולה ניתן יהיה לפעול בהתאם להגדרת ההרשאות שביצעת.
 
הוראת קבע היא הוראה שנותנים לבנק לחייב את החשבון בסכום שנקבע מראש, ולהעביר אותו לגורם / אדם מסוים כמו מטפלת לתינוק, פעוטון של הילד ועוד. ניתן להגדיר את תדירות ההעברה (כל חודש, כל חודשיים, כל חצי שנה ועוד), את מספר ההעברות וכן את פרק הזמן שבו הבנק יבצע את ההוראה. הבנק יחייב את חשבונך בסכום הקבוע כל עוד ההוראה תקפה ובתנאי שבחשבון יש יתרה מספקת.
ניתן להקים הוראת קבע באחת מהדרכים הבאות: בחשבונך באתר הבנק, בפועלים בטלפון או בסניף בו מנוהל חשבונך.
 

עובר ושב ומסגרות

בירור הנתונים באתר: 
לצפייה בתנועות העו"ש שבוצעו בחשבון במהלך השנה האחרונה, עליך לבחור בלשונית "עו"ש" שבסרגל הכלים העליון, ובמסך שייפתח, יש לבחור באמצעות הגלילה הימנית בטווח התאריכים המבוקש.

העברת הנתונים לטבלת אקסל:
יש ללחוץ על הצלמית עם ה X המופיעה בצדו השמאלי העליון של המסך 

הדפסת הנתונים:
יש ללחוץ על צלמית המדפסת המופיעה בצדו השמאלי העליון של המסך 

בירור הנתונים באפליקציה:
לאחר כניסתך לאפליקציה עם פרטי הזיהוי האישיים, יש ללחוץ בתפריט הגריל (בצורת שלושה פסים) המופיע בצדו העליון הימני של המסך על "עובר ושב". במסך שייפתח, יש ללחוץ על חלונית טווח התאריכים, הממוקמת בצדו העליון השמאלי של המסך.
 
ניתן לקבל מידע זה במספר ערוצים:
  • בחשבונך באתר הבנק ניתן לצפות בתנועות העו"ש שבוצעו במהלך השנה האחרונה, תוך בחירת טווח התאריכים המבוקש (ללקוחות המצורפים לשירות "פועלים בדיגיטל").
  • במכשירי העדכן ובמכונות המשולבות ניתן לקבל מידע לגבי תנועות שנעשו במהלך 4 החודשים האחרונים. 
  • בדיווחים תקופתיים הנשלחים גם לכתובת החשבון בהתאם לעדיפות הדיוור בחשבון ובהתאם לכללי הגילוי הנאות.
    במידת הצורך ניתן להפיק גם מידע היסטורי משנים קודמות בסניף בו מנוהל חשבונך או במוקד "פועלים בטלפון" במספר 2407* (השירות כרוך בתשלום).
בירור מסגרת החשבון: 
בעת כניסתך לדף העו"ש בחשבונך באתר, מופיע סכום מסגרת העו"ש (מעל לפירוט התנועות).
משמאלו, קיים קישור שצורתו ! . בעת לחיצה עליו, יופיע פירוט מדרגות המסגרת וגובה הריביות המשולמות עליו.
 
ניתן לבצע שינויים במסגרת החשבון אך ורק על-ידי הגעה לסניף, משום ששינויים אלה כפופים לשיקולי האשראי בסניף ומחייבים להחתים את הלקוח על המסמכים הרלוונטיים.

תדפיסים ואישורים

טופס 867 הוא אישור ניכוי מס במקור, הניתן לתקופה של עד 7 השנים האחרונות.
אישור לשנת 2015-2018 יונפק באתר באופן מיידי או יישלח לכתובת החשבון, לפי בחירתך.
אישור לשנת 2014 ולשנים מוקדמות ממנה יישלח לתיבת הדואר הנכנס באתר תוך 3 ימי עסקים. 

הנפקת האישור באמצעות האתר:
בחירה בלשונית "פיקדונות וחסכונות" שבסרגל הכלים העליון> בחירה ב"מיסים" שבסרגל הימני>> הזמנת אישור מס שנתי (יש לבחור את השנה הרצויה בגלילה).

הנפקת האישור באמצעות האפליקציה: 
יש ללחוץ על "תפריט אישי" מצד שמאל למעלה באפליקציה.  תחת המילים "יצירת קשר", יש ללחוץ על "מייל". ב"תיבת פועלים במייל", בתיקיית דואר נכנס, יוצגו המכתבים שנשלחו. לחיצה על אחד המכתבים תפתח את רשימת האפליקציות במכשירך, אשר תומכות בצפייה במכתב ובהורדתו. אם לא מותקנת אפליקציה מהסוג הזה במכשירך, יש לבחור אפליקציה שתומכת באקרובט על מנת לפתוח את המכתב (ניתן להוריד אפליקציה כזאת בחנות האפליקציות). 

האישור כולל:
  • סכום ניכוי המס במקור במקרה של רווח, כולל יתרת הרווח, ויתרת ההפסד במידה שהתרחש (לרבות בחשבון קטין). 
  • פרטי בעלים בחשבון בלבד (שם מלא, בצירוף תעודת זהות במקרה שמדובר בתושב ישראל / דרכון במקרה שמדובר במי שאינו תושב ישראל). 
  • חותמת הבנק - האישור חתום בחותמת הבנק, תקף לכל ערוץ הזמנה.

מבנה האישור:
האישור מחולק ל-4 חלקים:
  • טופס 867 - אישור על ניכוי מס על ריביות מתוכניות חיסכון ופיקדונות. 
  • טופס 867 א' - אישור על ניכוי מס על רווח הון מניירות ערך סחירים בבורסה. 
  • טופס 867 ב' - אישור על ניכוי מס על מכשירים פיננסיים לא סחירים. 
  • טופס 867 ג' - אישור על ניכוי מס על דיבידנד וריבית מניירות ערך.
תעודת זהות בנקאית היא דוח שנתי, שנועד לשפר את יכולת המעקב של לקוחות הבנק אחר פעילותם בחשבון, ולאפשר להם להשוות ביתר קלות בין מוצרים ושירותים בנקאיים שונים.

תעודת הזהות הבנקאית נשלחת בכל שנה בסוף חודש פברואר, והיא כוללת את כל המידע של השנה הקודמת בנוגע לחשבונות פרטיים ולחשבונות עסקים קטנים.

קיימים 2 סוגים של תעודת זהות בנקאית הזמינים לצפייה באתר:
  • תעודת זהות בנקאית מקוצרת 
  • תעודת זהות בנקאית מורחבת (מבנה הדוח המורחב זהה למקוצר, אך כולל פירוט רחב יותר של הפעילות בחשבון. בדוח זה מוצג מידע גם על כרטיסי אשראי, זיכויים וחיובים בחשבון ומילון מונחים).

אופן הצפייה בתעודת הזהות הבנקאית באתר:
בחירה בלשונית "עובר ושב" שבסרגל העליון > בחירה ב"ריכוז יתרות" שבסרגל הימני> גלילה לתחתית המסך ובחירה ב"תעודת זהות בנקאית". בשלב זה ניתן לבחור בין הצגה /הדפסה/שמירה.
לקוחות המצורפים לשירות "פועלים בדיגיטל" יכולים להפיק את הטופס בחשבונם באתר הבנק (ניתן להפיק את האישור בעברית ובאנגלית). בנוסף, ניתן להפיק את הטופס גם בכל אחד מסניפי בנק הפועלים.

הפקת אישור ניהול חשבון באתר הבנק (ללא עלות):  
יש לבחור בחשבון שעבורו נדרש האישור, ואז להיכנס ללשונית "הגדרות והעדפות" הממוקמת בחלקו העליון של דף העו"ש.   
בצד שמאל של המסך, יש לבחור "אישור ניהול חשבון", ואז ללחוץ על הקישור "אישור לניהול חשבון בבנק הפועלים".  

ניתן לבחור את שפת הנפקת האישור (אנגלית /עברית) ולבקש שיוצגו באישור מיופי הכח / מורשי החתימה בחשבון.  
להצגת האישור, יש ללחוץ על "הצג PDF" בצידו השמאלי התחתון של המסך. להדפסת האישור, יש ללחוץ על אייקון המדפסת.  

האישור כולל:  
  • שמות הבעלים בחשבון ומספרי תעודת הזהות שלהם  
  • מספר סניף וחשבון    
  • תאריך פתיחת החשבון   
  • לבקשת הבעלים, ניתן להוסיף באישור את שמות מיופי הכח בחשבון   
  • האישור אינו מכיל את יתרת החשבון   
ניתן להדפיס באתר הבנק אישור בגין ביצוע העברות מט"ח באמצעות הסוויפט (Swift), באופן הבא:
  • בחירה בלשונית מטבע חוץ > בחירה בתפריט הימני "העברות" >בחירה ב"אישורים על העברות במט"ח" >> בחירה בהעברה המבוקשת.
     
  • כמו כן ניתן להפיק את האישור מתוך המסך 'סטטוס העברות מט"ח', על ידי לחיצה על "הוראה בסטטוס בוצעה> לחיצה על כפתור "הצג" > לחיצה בתחתית המסך על "אישור העברה בקובץ PDF".

כרטיסי אשראי

ניתן לצפות בחיובים/זיכויים קודמים ועתידיים בכרטיסי האשראי מתשלובת ישראכרט הן באתר הבנק והן באפליקציה (טווח הצפייה בחיובים קודמים הינו עד 5 חודשים).

צפייה באמצעות אתר הבנק: 
לאחר הכניסה לחשבונך, יש לבחור בלשונית "כרטיסי אשראי" הממוקמת בסרגל העליון. בסרגל הימני שייפתח, יש לבחור בלשונית "מידע מאתר ישראכרט".

צפייה באמצעות האפליקציה:
בחירה בלשונית "כרטיסי אשראי" תוביל להצגת הכרטיסים המשויכים בחשבון וסה"כ חיובים/זיכויים קרובים.
בגלילת המסך למעלה יוצגו אפשרויות הבחירה, בהן ניתן לבחור במספר הכרטיס ובפירוט עסקאות חיוב קרוב/קודם.
לצפייה במידע נוסף, יש לפנות לחברת האשראי. 

קבלת מידע נוסף ע"י פנייה למוקד חברת ישראכרט:
באפשרותך לפנות למוקד של חברת ישראכרט בטלפון: 03-6364333.
שעות הפעילות: ימים א' - ה' בין השעות 16:00-09:00

קבלת ידע נוסף באמצעות נציג דיגיטלי באתר ישראכרט:
ניתן לפנות לנציג דיגיטלי (שירות צ'ט אונליין) באתר ישראכרט. הקישור לנציג ממוקם בחלקו השמאלי התחתון של דף הבית של חברת ישראכרט.


צפייה במידע הנוגע לכרטיס חוץ בנקאי
באתר הבנק ניתן לצפות בפירוט החיובים / זיכויים עבור כרטיסים בנקאיים שהונפקו על ידי בנק הפועלים בלבד. עם זאת,
באפשרותך לקבל מידע באמצעות פנייה לחברת האשראי הרלוונטית. נציג חברת האשראי ינחה אותך כיצד לקבל קוד וסיסמה לאתר, באמצעותם ניתן לעקוב אחר פירוט החיובים.
 
בירור מסגרת כרטיס האשראי באמצעות האתר:
באפשרותך לצפות במסגרת כרטיסים בנקאיים מתשלובת ישראכרט באמצעות אתר הבנק באופן הבא: 
בחירה בלשונית "כרטיסי אשראי" שבסרגל העליון>בחירה בלשונית "מידע מאתר ישראכרט"> בתחתית המסך שייפתח, יש לבחור בלשונית "מידע קשור". הפירוט שייפתח בפנייך יכלול, בין השאר, פירוט של מסגרת הכרטיס.

בירור מסגרת כרטיס האשראי ע"י פנייה למוקד חברת ישראכרט:
באפשרותך לפנות למוקד של חברת ישראכרט בטלפון: 03-6364333.
שעות הפעילות: ימים א' - ה' בין השעות 16:00-09:00

בירור מסגרת כרטיס האשראי באמצעות נציג דיגיטלי באתר ישראכרט:
ניתן לפנות לנציג דיגיטלי (שירות צ'ט אונליין) באתר ישראכרט. הקישור לנציג ממוקם בחלקו השמאלי התחתון של דף הבית של חברת ישראכרט.
ניתן לבצע שינויים במסגרת כרטיס האשראי אך ורק על-ידי הגעה לסניף, משום ששינויים אלה כפופים לשיקולי האשראי בסניף ומחייבים להחתים את הלקוח על המסמכים הרלוונטיים.
באפשרותך לעקוב באתר הבנק אחר סטטוס ההזמנה שביצעת, באופן הבא:
לאחר הכניסה לחשבונך, יש לבחור בלשונית "כרטיסי אשראי" הממוקמת בסרגל העליון. בסרגל הימני שייפתח, יש לבחור בלשונית "סטטוס הזמנות".
 
לאחר הכניסה לחשבונך, יש לבחור בלשונית "כרטיסי אשראי" הממוקמת בסרגל העליון. בסרגל הימני שייפתח, יש לבחור בלשונית "הפעלת כרטיס". כעת יוצגו הכרטיסים אותם ניתן להפעיל. יש להקיש את 4 הספרות האחרונות של הכרטיס הרלוונטי, ולאחר מכן ללחוץ על "הפעל".
אופן הביטול נגזר מנסיבות המקרה:
  • ביטול בעקבות אובדן או גניבה - ניתן לבטל ולהזמין כרטיס חלופי באתר הבנק, באפליקציית "ניהול החשבון", בפנייה ל"פועלים בטלפון" במספר 2407* או באמצעות פנייה לחברת כרטיס האשראי שברשותך. 
  • ביטול מסיבות אחרות – יש לפנות אל הסניף בצירוף הכרטיס ותעודה מזהה.

פועלים בטלפון

ניתן להנפיק קוד לשירות "פועלים בטלפון" באמצעות אתר הבנק, באופן הבא:
  • לחיצה על הלשונית "הגדרות והעדפות" הממוקמת בחלקו העליון של דף העו"ש> בחירה ב"קוד לפועלים בטלפון".
  • כמו כן ניתן להנפיק את הקוד באמצעות כרטיס אשראי בכל אחד ממכשירי הבנקט של בנק הפועלים. 

ניתן לפנות אלינו לתמיכה טכנית בנושא זה, גם אם אין בידך קוד.
טלפון: 03-6532409.
שעות הפעילות: א'-ה' 19:00-08:00, יום ו' 13:00-08:00.
 
שירות call me מאפשר לך לבקש שבנקאי יצור איתך קשר בטלפון, לא צורך להמתין על הקו. 

הזמנת שירות call me:
כניסה לחשבון עם פרטי זיהוי >> לחיצה בתפריט מצד ימין למעלה על "שירותים נוספים" >> "הצג עוד">>לחיצה בתפריט הימני על  "שירות ותמיכה" >> "רוצה שנתקשר אליך?". כעת יש למלא את מספר הטלפון להתקשרות.
 

דרכי פנייה לבנקאי / יצירת קשר עם בנקאי

ניתן לשלוח מייל לנציג שירות "פועלים במייל" באמצעות אתר האינטרנט של הבנק או באמצעות האפליקציה, לאחר הזדהות עם קוד משתמש וסיסמא אישיים.

שליחת מייל באמצעות האתר:
בדף העו"ש של חשבונך, מופיע מעל לפירוט תנועות העו"ש סרגל עם מספר אייקונים, שאחד מהם הוא תמונת מעטפה.
לחיצה עליו תפתח תפריט, כאשר אחת מהאפשרויות המופיעות בו היא שליחת מייל לבנקאי.

שליחת מייל באמצעות האפליקציה:
ישנן שתי אפשרויות לשליחת מייל באמצעות האפליקציה:
  1. יש ללחוץ על האייקון הממוקם בצידו השמאלי העליון של המסך. במסך שייפתח, יש לבחור בלשונית המעטפה (מייל). 
    במסך שייפתח לאחר מכן, יש לבחור בלשונית הממוקמת בצידו השמאלי התחתון של המסך. כעת ייפתח מסך "כתיבת מייל לבנקאי".
     
  2. לאחר תהליך ההזדהות והכניסה לאפליקציה, יופיע בצידו השמאלי העליון של המסך אייקון בדמות בנקאי. לחיצה עליו תוביל לפתיחת מסך, שבו תחת "יצירת קשר" יופיע אייקון "מייל". לחיצה על "מייל" תוביל לפתיחת מסך שבצידו השמאלי התחתון יופיע אייקון בצורת מעטפה ועט. לחיצה על אייקון זה תביא לפתיחת מסך שליחת מייל לבנקאי.
ניתן לתאם פגישה עם בנקאי בסניף באמצעות אתר הבנק, באופן הבא:
לחיצה על האייקון של "קביעת פגישה" המופיע בסמוך למספר החשבון > במסך המתקבל ניתן לבחור את "סוג הפגישה", כלומר, לבחור בין שיחה טלפונית לבין פגישה בסניף. 
לאחר בחירת סוג הפגישה ולחיצה על "המשך", יופיע יומן הבנקאים בסניף לקביעת המועד הרצוי. לאחר קביעת מועד הפגישה יתקבל אישור על התאריך והשעה שנקבעה.

שעות פעילות הסניפים:
ימים ב'-ה' 13:30-08:30 
אחה"צ בימים ב',ד'18:30-16:00 
יום ו' 12:30-08:15

פועלים בדיגיטל

שירות "פועלים בדיגיטל" מיועד ללקוחות בנק הפועלים המעוניינים לקבל מידע מקיף ועדכני על חשבונותיהם, ולבצע חלק ניכר מפעילותם הבנקאית בערוצים הדיגיטליים (אתר הבנק והאפליקציות השונות).
במסגרת "פועלים בדיגיטל" ניתן לצפות בכל המידע הנוגע לפעילות בחשבונך: בעו"ש, בפיקדונות, בתוכניות חיסכון ועוד.
"פועלים בדיגיטל" מאפשר לבצע בערוצים הדיגיטליים את מרבית הפעילות הבנקאית, כגון הזמנת פנקסי שיקים, העברות כספיות, מסחר בניירות ערך, אופציות מעו"ף וקרנות נאמנות, קנייה ומכירה של פיקדונות שקליים וצמודי מט"ח, מסחר בני"ע זרים בבורסות בארה"ב, פעולות שונות במטבע חוץ, בקשת הלוואת "אשראי ברגע", ביצוע מגוון תשלומים ועוד.
ניתן לצרף עד עשרה חשבונות שבהם הנך בעלים ו/או מיופה כוח.
ניתן להצטרף לשירות "פועלים בדיגיטל" באחד מסניפי הבנק.
בהחלט. ניתן להצטרף לקבלת שירותי מידע בלבד באמצעות האינטרנט או בסניף.
  • דפדפן מיקרוסופט אינטרנט אקספלורר בגרסה 10 ומעלה
  • דפדפן מוזילה פיירפוקס, דפדפן גוגל כרום ודפדפן ספארי
  • הגדרות התצוגה הרצויות להפעלת האתר הן הפרדה (רזולוציה) של 1024*768 ומעלה
בנקאי "פועלים בדיגיטל" עומדים לשירותך במוקד השירות הטלפוני, וישמחו לעזור בכל שאלה ועניין.
טלפון: 2409*
שעות הפעילות:
ימים א' - ה' 08:00- 19:00, יום ו' וערבי חג 08:00 - 13:30
 
חשוב לדעת:
כדי לשפר את התמיכה הניתנת לך, מומלץ להצטייד בקוד הסודי של "פועלים בטלפון". באפשרותך להפיק את הקוד הסודי במכשירי הבנקט של בנק הפועלים. ניתן לקבל תמיכה טכנית לשימוש ב"פועלים בדיגיטל" גם ללא הקוד הסודי.
 
באפשרותך להגדיר את העדפותיך האישיות בחשבונך ב"פועלים בדיגיטל" בקלות ובנוחות במסך הפרופיל האישי. כך למשל, ניתן להצמיד לחשבון שם מסוים, להחליט איזה חשבון יהיה הראשון שיוצג בכניסה לשירות ועוד.
די להיכנס לחשבון, עליך להזין את הנתונים הבאים בצידו הימני העליון של דף הבית:
  • קוד המשתמש: בן 14-6 תווים ומורכב מספרות ואותיות באנגלית.
    (אם החלפת בעבר את קוד המשתמש, יש להזין את הקוד האחרון שבחרת).
     
  • סיסמה – בת 14-6 תווים ומורכבת מספרות ואותיות באנגלית.
    יש משמעות לגודל האותיות של הסיסמה (אם הזנת אותיות גדולות באנגלית ולא הצלחת להיכנס לחשבון, מומלץ לנסות להזין אותיות קטנות ולהיפך).
 
לאחר הזנת הנתונים יש ללחוץ על כפתור "כניסה"
כשהצטרפת לשירות, קיבלת סיסמה ראשונית שתוקפה 14 יום בלבד. לאחר כניסתך הראשונה לחשבון, יהיה עליך להחליפה בסיסמה קבועה.  
 
סיסמה קבועה - סיסמה אישית וקבועה שהגדרת, בת 6-14 תווים, המורכבת מספרות ואותיות באנגלית. סיסמה זו תקפה ל- 180 יום. לאחר תקופה זו יפוג תוקפה ויהיה עליך להחליפה בסיסמה קבועה חדשה בעת כניסתך לחשבון (לאחר הזנת פרטי הזיהוי). 

חשוב לדעת:
לא תהיה אפשרות להיכנס לחשבון עד שהסיסמה תוחלף.
 
במקרה שבו לא מתבצעת כניסה לחשבונך ב"פועלים בדיגיטל" במשך תקופה רצופה של 180 יום רצופים ויותר, נחסמת סיסמתך לשירות. אם ברצונך לשוב ולהיכנס לחשבון, עליך להנפיק סיסמה חדשה.
באפשרותך להפיק סיסמה חדשה לשירות "פועלים בדיגיטל" בכל אחד מערוצי הבנק: באתר הבנק, ב"פועלים בטלפון" (אם ברשותך קוד סודי קבוע לשירות הטלפוני), במכשירי הבנקט ובסניפים.
 
הפקת סיסמה חדשה באמצעות 'פועלים בדיגיטל:
בדף הבית של אתר הבנק יש ללחוץ על הקישור "כניסה לחשבונך" ואז ללחוץ על "שכחת סיסמתך?" המופיע בחלקו התחתון של אזור הזנת הפרטים. במסך שיופיע בפניך יהיה עליך להזין את הפרטים המבוקשים להפקת הסיסמה.
 
הפקת סיסמה חדשה באמצעות מוקד "פועלים בטלפון"
טלפון: 2407*
שעות הפעילות:
ימים א' - ה' 08:00- 19:00, יום ו' וערבי חג 08:00 - 13:30

הפקת סיסמה חדשה באמצעות בסניפי בנק הפועלים:
הבנקאי בסניף ישמח להפיק עבורך סיסמה, אם אין ברשותך כרטיס בנקאי בעל קוד סודי.
באפשרותך לשחזרו באחת מהדרכים הבאות:
  • בכל אחד מסניפי בנק הפועלים
  • ב'פועלים בטלפון' - 2407* (לבעלי קוד סודי קבוע לשירות הטלפוני)

פיקדונות וחסכונות

באפשרותך להיכנס ללשונית "פיקדונות וחסכונות" שחשבונך באתר ולקבל מידע מגוון על כל הפיקדונות והחסכונות הקיימים בחשבונך. בנוסף, ניתן לפנות לבנקאי "פועלים בטלפון" במספר 2407* או לסניפך.
ניתן לקבל הצעות מסוג זה באמצעות פנייה אישית לבנקאי בכל אחד מסניפי בנק הפועלים. אנו ממליצים לך לפנות לסניף המועדף עליך לניהול חשבונך, ובסמוך למועד שבו משתחרר החיסכון שלך בבנק האחר.
ניתן למשוך את כספי הפיקדון הצבאי בכל אחד מסניפי הבנק. לשם כך עליך להציג את המסמכים הבאים:
  • תעודת זהות
  • תעודה מזהה נוספת - תעודת שחרור עם תמונה / רישיון נהיגה / דרכון ישראלי
  • מסמכים מקוריים נוספים, כמפורט באתר האינטרנט של משרד הביטחון - היחידה להכוונת חיילים משוחררים.
לקבלת מידע נוסף בנושא כספי הפיקדון ניתן לפנות ל"פועלים בטלפון" במספר 2407 * או להיכנס לאתר האינטרנט של משרד הביטחון - היחידה להכוונת חיילים משוחררים.
 

מט"ח

כן. המשיכה כרוכה בעמלת הפרשי שער, ההפרש בין שער מכירת 'מזומנים' לשער מכירת 'העברות והמחאות', על פי התעריפון הקיים בבנק.

שונות

  • בחשבונך באתר הבנק או באפליקציה לניהול החשבון (ללקוחות המצורפים לשירות "פועלים בדיגיטל" וחתומים על הרשאה לביצוע פעולות).
  • בסניפך
  • ב"פועלים בטלפון" - 2407*
ניתן לפתוח חשבון בבנק הפועלים במגוון ערוצים:
  • באתר הבנק ובאפליקציה - ניתן להגיש בקשה לפתיחת חשבון באתר ובאפליקציה, ולסיים אותה בשיחת וידיאו עם בנקאי ב"פועלים בטלפון" או בנקאי בסניף.
  • בכל אחד מסניפי בנק הפועלים - יש להגיע עם תעודת זהות
מידע נוסף על פתיחת חשבון ניתן לקבל בטלפון *2405
 
באפשרותך לגשת לסניף בו מתנהל חשבונך או לסניף שאליו ברצונך לעבור (כל בעלי החשבון נדרשים להיות נוכחים בסניף).
קוד ה- International Bank Account Number) IBAN) הוא מספר חשבון 'חכם' המורכב מ-23 תווים, הכוללים את מספר הבנק, מספר הסניף ומספר החשבון של המוטב וכן את קוד המדינה וספרת הביקורת שלה. 

מבנה הקוד אמור למנוע טעויות הנובעות מהקלדה שגויה של מספר החשבון. הקוד נדרש בהעברות מט"ח במערכת ה- SWIFT לטובת מוטבים המנהלים חשבונות בבנקים אירופאים.
בנוסף, הקוד נמצא גם בשימוש המערכת הבנקאית בארץ (נקרא מספר זה"ב) ונדרש בהעברות בסכומים של מיליון ₪ ומעלה מחשבון בנק ישראלי לחשבון בנק ישראלי אחר (העברת זה"ב).

כאשר גורם בחו"ל מבקש להעביר מט"ח לחשבון בבנק ישראלי הוא יבקש לדעת מה קוד ה- IBAN של החשבון לזיכוי. במקרים אלה נהוג למסור לגורם המעביר את מספר הזה"ב ואת קוד ה- SWIFT של בנק הפועלים: POALILIT (טרם ביצוע ההעברה יש לעדכן בסניף את שם חשבון הלקוח באנגלית).
 
ניתן להפיק את מספר הזה"ב בכל אחד מהערוצים הבאים:
  • בחשבון באתר הבנק
  • בפועלים בטלפון - 2407*
  • במכשירים לשירות עצמי בסניפים
  • בסניף